קידום אתרים זנב ארוך - שלם לפי הצלחה

קידום אתרים זנב ארוך - שלם לפי הצלחה

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

אם רשמתם בגוגל זנב ארוך קידום אתרים אז חיפשתם מידע קונקרטי על האם מילות הלונג טיילס יכולות לעזור לעסק שלכם – והתשובה היא חד משמעית כן.

למעשה, אולי נחדש לכם ונגיד כי קידום אתרים זנב ארוך בגוגל הוא הרבה יותר אפקטיבי מאשר קידום של מילים גנריות.

לדוגמה – אם יש לך עסק של עיצוב גינות שפועל באזור המרכז בלבד, אז המילה "עיצוב גינות במרכז" תהיה הרבה יותר יעילה עבורך מאשר המילה "עיצוב גינות" למרות שאת המילה עיצוב גינות מחפשים הרבה יותר.

 

חברת למעלה מציעה קידום אורגני של זנב ארוך בגוגל המתבסס על תשלום לפי תוצאות ! זה פשוט מאוד – לא הגעת לדף הראשון במילות המפתח אשר אותן רצית לקדם ? לא תשלם עליהן !

לא , זה לא גימיק וזו ובטח לא שיטת מכירה, ככה אנחנו עובדים כבר יותר מ-8 שנים עם מאות לקוחות מרוצים והתוצאות מדברות בעד עצמן – לא מאמינים ? צפו בטבלת המיקומים  שלנו ותראו לקוחות אשר בזכות הקידום שלנו הגיעו לדף הראשון בגוגל במילות מפתח מבוקשות בתחום שלהם.

זנב ארוך קידום אתרים – המיתוסים שכולכם צריכים לדעת !

מיתוס מספר 1 – קידום אתרים זנב ארוך לא מביא טראפיק.

שטויות במיץ אוכמניות, ביטויי זנב ארוך הם צירוף של 3 ביטויים ויותר – בכל תחום יש הרבה יותר מילים של זנב ארוך מאשר מילים גנריות, בדרך כלל יהיו גג 10 מילים גנריות ומאות עד אלפי מילים של זנב ארוך.

אם הצלחתם להגיע עם עשרות \ מאות \ או אפילו אלפי מילים של זנב ארוך לעמוד הראשון בגוגל תשיגו הרבה יותר טראפיק (תנועה באתר שלכם) מאשר המילים הכלליות.

 

מיתוס מספר 2 – זנב ארוך יהיה איכותי רק אם הוא לוקאלי (לפי עיר)

הכוונה ללוקאלי היא לפי עיר, נחזור שוב לתחום הדוגמה שלנו : עיצוב גינות, יהיו אנשים שיחפשו "עיצוב גינות ברמת גן" ויהיו כאלה שיחפשו "עיצוב גינות בסגנון יפני" , יכול להיות שלשתי המילים יהיו את אותם כמות החיפושים ! המילה "עיצוב גינות ברמת גן" לא תתאים למעצבי גינות בנמצאים באילת, והמילה "עיצוב גינות בסגנון יפני" לא תתאים למעצבי גינות שמתעסקים אך ורק בעיצוב מודרני – המסקנה היא שההתאמה של מילות המפתח צריכה לעשות בשכלול של כמות החיפושים והרלוונטיות עבור בית העסק.

 

מיתוס מספר 3 – אי אפשר לבסס מחקר מילות מפתח רק על זנב ארוך

אפשר גם אפשר, למעשה, היום רוב שירותי קידום האתרים בעולם מתבססים על קידום אתרים זנב ארוך פשוט בגלל שהמילים הגנריות כמעט בלתי אפשריות – מאוד קשה להגיע למילה בסיסית שהתחרות עליה אדירה, וגם כשמגיעים, הרבה פעמים המילה עצמה לא יעילה עבור בית העסק.

 

מיתוס מספר 4 – קל מאוד לבצע קידום אתרים זנב ארוך

בעולם הSEO של היום שום דבר לא קל, כמעט על כל מילת מפתח יש תחרות ! וגם כאשר מגיעים לעמוד הראשון בגוגל זה לא קל לתחזק את אותן המילות מפתח שהצליחו להתקדם.

 

אנחנו בחברת למעלה קידום אתרים מתמחים בביצוע מחקר של זנב ארוך במסגרת קידום אתרים בגוגל ומתאימים לכם בדיוק את מילות המפתח הרלוונטיות ביותר עבורכם.

אצלנו לא משלמים עד שלא מגיעים לעמוד הראשון, הראשונים והיחידים בישראל אשר עובדים פר הצלחה – עם מאות לקוחות מרוצים ותוצאות שמדברות בעד עצמן, גם אתם יכולים להצטרף למעגל הלקוחות שלנו וליהנות מקידום של ביטויי זנב ארוך אשר מחזיק לאורך זמן.

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

צפו בסרטון תדמית על המודל שלנו

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא