מה זה קידום אתרים שחור ?

מה זה קידום אתרים שחור ?

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

אז מה זה קידום אתרים שחור בעצם ? הרבה מאוד שואלים את השאלה הזאת לעיתים אפילו בלי לדעת למה בעצם הם מתכוונים.

נעשה סדר : יש שלושה סוגים של קידום (ברמה האתית) אשר מאפיינים מגוון רחב של מקדמי אתרים בכל העולם.

קידום לבן (White hat SEO)קידום לבן או בשמו הנוסף "הקידום החוקי" או "הקידום האתי" הוא קידום המתבסס על טכניקות שמתיישבות עם חוקי האתיקה של גוגל, למרות שבגוגל אין באמת "חוקים" אפשר לדעת לבד מה מוגדר כתוכן זבל ומה מוגדר כקידום איכותי.

הקידום הלבן מתבסס לרוב על החלפות קישורים עם אתרים עם PR גבוה (איכות אתר) , כתיבת מאמרים איכותיים גם ON SITE  וגם OFF SITE  (בתוך ומחוץ לאתר) וכמוכן עדכונים שוטפים של אתר האינטרנט.

קידום שחור  (Black hat SEO) – הקידום מהסוג הזה מאפיין מקדמי אתר "אנדר גראונד" והוא קידום אשר לרוב לא יחזיק מעמד הרבה זמן.

מקדמי אתרים מקצועיים אשר משתמשים בטכניקות של קידום אתרים שחור יודעים שבמוקדם ובמאוחר גוגל יעלה עליהם ויזרוק אותם מתוצאות החיפוש, למרות זאת, יש להם אינטרס להופיע בעמוד הראשון גם אם זה לפרק זמן קצר בשביל לצבור קליינטים, או לפרסם מוצרים ושירותים מסויימים רק לשם החשיפה – קידום אתרים שחור לרוב יהיה אפקטיבי יותר מבחינת זמן העלייה לעמוד הראשון (הרבה יותר מהר מקידום לבן לרוב)

קידום שחור מתאפיין בפתיחה מרובה של דפים לא רלוונטים, תוכן לא מקצועי וסתמי, שימוש בתוכנות ש"מפציצות" לינקים באתרים סיניים ורוסים ברחבי הרשת, ועוד….

קידום אפור (Grey hat SEO)הקידום האפור מתבסס על שילוב בין קידום אתרים אפור לבן לבין קידום אתרים שחור, מקדם האתרים אשר משתמש בשיטות הללו יודע שהסיכויים של גוגל לזרוק אותו מהמנוע החיפוש יורדים אבל הם עדיין קיימים,  השוק היום רווי במקדמי אתרים אשר משתמשים בשיטות אפורות לקידום האתרים שלהם או של לקוחותיהם.

אם עד עכשיו לא הבנתם מה זה קידום אתרים שחור ואתם רוצים לקרוא עוד בנושא אנחנו תמיד ממליצים על לקרוא על הנושא בכתבות בחו"ל אשר נותנות עוד אינפורמציה על הנושא ומלמדות גם מקדמי אתרים וגם לקוחות אשר מעוניינים לדעת מה זה קידום אתרים שחור יותר על הנושא וחושפות אותם לעוד תוכן.

 

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

מה זה קידום אתרים ? צפו בסרטו

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא