יתרונות וחסרונות שיווק באינטרנט - מה הם ?

יתרונות וחסרנות שיווק באינטרנט - מה הם ?

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

לא הרבה יודעים להסביר מהם יתרונות וחסרונות שיווק באינטרנט – רוב מי שיסביר לכם על יתרונות וחסרונות ככל הנראה ירצה למכור לכם את השירות שלו, שאין אם זה שום בעיה כל עוד השירות הוא באמת אטרקטיבי ולאותו הספק יש רזומה איכותי והוא מספיק מקצועי כדי לתת לכם אותה, ועל זה נדון בסוף המאמר.

אז הנה לכם יתרונות וחסרונות שיווק באינטרנט – נתחיל מהיתרונות :

  • שיווק באינטרנט יכול באופן משמעותי לעלות את כמות הלידים (פניות של לקוחות פוטנציאלים) לעסק שלך ובכך תתרגמו זאת לכסף.
  • במידה והשירות שלכם אטרקטיבי ואתם מקצועיים באמת, השיווק האינטרנטי יכול להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם (בכפוך ליתרון הראשון) ובכך להגדיל את מעגל "הפה לאוזן" אשר נחשב (ותמיד יחשב) למעגל האיכותי ביותר אשר סיכויי סגירת עסקאות עם הלקוחות הללו הם הגבוהים ביותר.
  • המדיה הדיגיטלית עודנה זולה, אתם יכולים ליהנות כיום משיווק זול ויעיל בהרבה יותר מאשר עולם הפרינט.
  • בשיווק האינטרנטי קיימת אפשרות של "שיווק מחדש" – לקוחות שלא הספיקו לראות את הפרסום שלכם יכולים לראות אותם בעתיד בתוך אתרים גדולים כמו YNET או כל אתר אחר, השיווק מחדש הוכיח את עצמו כשיווק אטרקטיבי אשר מציל לא מעט לקוחות שבלעדיו ככל הנראה לא היו מגיעים אליכם.

ועכשיו הגיע הזמן להציג קצת חסרונות :

  •  שיווק באינטרנט אמנם לרוב יהיה זול, אבל המון פעמים אנחנו יכולים למצוא את עצמנו מוציאים הרבה כסף על נסיונות ותהיות, במיוחד אם אנחנו מנסים להפעיל קמפיינים בעצמנו ובלי עזרה של איש מקצוע.
  • השוק נחשב לדי אפור, הרבה מאוד חברות ופרילנסרים מתיימרים להיות מקצוענים, אבל לא קל למצוא ספק שבאמת יהיה אטרקטיבי מבחינת המחיר ויעשה עבורנו עבודה מקצועית באמת.
  • התחום משתנה כל הזמן, שיטת שיווק שעבדה מושלם בחודש מרץ לא בטוח שתעבוד טוב בחודש יוני, השיווק הדיגיטלי הוא דינמי ולעיתים גם אכזרי, צריך להיות מסונכרנים כל הזמן.
  • זוכרים את סעיף 2 ? אז אנחנו צריכים להזהיר אתכם גם מאינסוף שרלטנים בתחום.

לסיכום, יתרונות וחסרונות שיווק באינטרנט יהיו תמיד קיימים, והם תמיד ישתנו – אתם צריכים למצוא את הספק הטוב ביותר שיהיה לכם גם כמנטור וגם כמפעיל קמפיינים ברמה גבוהה.

קצת עלינו :

אנחנו חברה לקידום אתרים אורגני (וגם ממומן) אשר מתמחים בSEO כבר למעלה מ-10 שנים, צוות קטן אשר נותן שירות בוטיק – היחידים שעובדים לפי הצלחה באמת בישראל – לא הגעת לעמוד הראשון בגוגל ? לא שילמת לנו, לעוד מידע התקשרו אלינו כעת או השאירו פרטיכם ונחזור אליכם.

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

צפו בסרטון תדמית על ההצעה האטרקטיבית שלנו :

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא