מחיר קידום אתרים בישראל

מחיר קידום אתרים בישראל

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

מחירי קידום אתר באינטרנט משתנים בהתאם לחברות אשר דורשות אותן – הרבה מאוד עסקים חושבים שאם הם ילכו אל חברה גדולה עם אלפי לקוחות אז המחירים יהיו לגיטימיים – אז דבר ראשון אנחנו מתכוונים להפריך את הטענה הזאת ולהגיד שאין קשר בין גודל החברה, איכות הקידום והמחיר שמתקבל בסופו של דבר.

מחירי קידום אתרים צריכים להיקבע על פי איכות נטו ! ולא לפי גודל החברה, לכן אל תופתעו אם גם תראו פרילנסר אשר ידרוש מחירי קידום אתר גבוהים אפילו יותר מאשר של חברה גדולה.

בשביל לפשט את הכל נעשה קצת סדר בבלגן.

  • כאשר חברת קידום אתרים גדולה דורשת מחירים גבוהים היא מחשבת גם את ההוצאות על העובדים, על המשרדים, על התוכנות ועל כל מה שמסביב, המחיר יהיה חייב להיות גבוה כדי שבכלל ישתלם להן להתחיל לקדם את האתר שלך.
  • כאשר פרילנסר (ברמה גבוהה) דורש ממכם סכום כסף גדול הוא עושה את זה בגלל שהוא יודע שהקידום שלו יהיה איכותי, ועל איכות משלמים.

כמובן שאין שחור ולבן כאשר זה מגיע אל קידום אתר מחיר יכול להשתנות גם בהתאם לדברים אחרים ! המסקנה שצריכים להסיק מזה הוא שקודם כל תמחקו מהלקסיקון שלכם מילים כמו " קידום אתר מחירון " או " קידום אתרים מחירים " כי כל הכתבות שאתם תגיעו אליהן יהיו כתבות אשר יש מאחוריהן אינטרסים ברורים של שיווק ומכירה.

מחירים של קידום אתרים משתנים מחברה לחברה ואתם לעולם לא תוכלו למצוא מחירון אמיתי – זה לא השוואת מחירים של טלוויזיה, זה שירות וירטואלי.

קידום אתרים בגוגל הוא עולם ומלואו ושווה לבדוק מחיר של כל חברה שמעניינת אותנו, זה בוודאות !

עם חברת "למעלה" קידום אתרים אין בכלל מה לדבר על מחירים עד שאתם לא מגיעים עם מילות המפתח שלכם לעמוד הראשון בגוגל.

אנחנו היחידים בישראל שעובדים באמת לפי הצלחה ! לא הגעת ? לא שילמת ! בדקו את תיק הלקוחות שלנו ואת המיקומים שלנו ותקראו עוד עלינו ועל המודל שלנו בעמוד הבית.

יש לכם עוד שאלה על מחיר של קידום אתרים ? רוצים לדעת עוד פרטים על קידום אתר בגוגל ? התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונחזור אליכם עם תשובות.

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

מה זה קידום אתרים ? צפו בסרטו

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא