קידום אורגני מול קידום ממומן

קידום אורגני מול קידום ממומן

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

עולם השיווק האינטרנט פתח בפני בעלי עסקים בארץ ובעולם דלת שעוד לא נראתה לפני – לראשונה עסקים לא התבססו על חוק המספרים הגדולים והיה ניתן לחפש אותם דרך מנוע החיפוש, סוף סוף העסקים יכלו ליהנות מפילוח נכון של לקוחות פוטנציאלים מבלי להשקיע כסף על פלטפורמות שמגיעות גם אל לקוחות שלא באמת מעניינים אותם.

יותר מזה, אותם הלקוחות הם אלה שחיפשו אותם, יותר טוב מזה ? אף בעל עסק לא יכול לבקש.

קידום אורגני או ממומן ? מה עדיף ?

התשובה הכנה היא גם וגם ! הבעיה היא שלרוב בעלי העסקים בארץ אין מספיק כסף בשביל לעשות את זה.

אז בשביל לדעת אם שווק לעשות קידום אורגני או קידום ממומן צריך קודם להסתכל על התקציב שלכם, האינטרסים של העסק שלכם, והאמונה שלכם בכל אחת מהשיטות.

היתרונות של קידום ממומן :

  • "כאן ועכשיו" – שילמת ? תהיה בעמוד הראשון
  • אין התחייבות לעולם על השירות
  • פילוח טוב יותר לפי אזורים
  • פסילת מילות מפתח שליליות
  • ניתן להחליף מילים לכל אורך הקמפיין
  • אפשר לעצור, לשנות ולערוך את הקמפיין אונליין

היתרונות של קידום אתרים אורגני :

  • רוב הטראפיק נמצא בתוצאות האורגניות
  • אין תשלום לפי הקלקות או כניסות
  • אין מגבלה של זמן – אם אתה בעמוד הראשון, אתה בעמוד הראשון
  • לרוב גולשים יותר נוטים לסמוך על אתרים שנמצאים בתוצאות האורגניות

 

 

 

 

 

קידום אורגני בגוגל לעומת קידום ממומן בשנת 2017

עד לפני כמה שנים לבעלי העסקים לא היה מושג מה זה קידום אתרים, היום כל בעל עסק נבון יודע שהמעט שהוא חייב לדרוש מעצמו זה לדעת מה זה בכלל קידום אתרים.

הלמידה של בעלי עסקים לגבי קידום אתרים הצליחה לתת להם כלים ואינדיקציה לגבי הבחירה של סוג הקידום אשר אותו הם רוצים לעשות.

בין אם זה להחליט לעשות קידום אתרים אורגני או ממומן ובין אם זה בכלל להשקיע על פייסבוק, אינסטגרם, או קידום ברשתות חברתיות נישתיות יותר.

כאשר זה מגיע אל תשלום יש לא מעט הבדלים בין קידום אורגני מול קידום ממומן – בקידום אורגני אנחנו נשלם ריטיינר קבוע אשר לרוב ינוע בין 800 לעד 2000 ₪ בממוצע לחודש, היתרון הוא שכאשר מילות החיפוש יגיעו, זה המחיר שאנחנו נמשיך לשלם בעוד שבקידום הממומן אנחנו כל הזמן נשנה את התקציב שלנו ונשלם לשני גורמים : גם למנהלי הקמפיין וגם לגוגל עצמו.

לסיכום יש לומר : קשה להחליט בין קידום אתרים אורגני וממומן – לעיתים כל כך קשה עד כדי כך שבעלי עסקים עושים שגיאות והימורים שרק גורמים לעסק שלהם להתדרדר.

ההמלצה שלנו היא לעשות את שני סוגי הקידום, אינכם מסוגלים להרשות לעצמכם, היינו ממליצים להתחיל דווקא עם קידום ממומן שאותו יהיה אפשר לעצור בכל עת בכדי שתוכלו לבדוק האם הכיוון של קידום בגוגל מתאים לכם כמו כפפה ליד.

לעוד מידע על קידום אתרים אורגני או ממומן וגם לעומת רשתות חברתיות אחרות מול קהלי יעד שונים תוכלו להתקשר אלינו ולקבל את כל המידע שאתם צריכים.

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

קידום אתרים אורגני - צפו בסרטו תדמית

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא