מה היא ההגדרה לקידום אורגני ?

מה היא ההגדרה לקידום אורגני ?

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

במידה וחיפשתם בגוגל קידום אתרים הגדרה אתם בטח התעניינתם לדעת מה זה באמת קידום אתרים ומה ההגדרה האמיתית שלו.

אז מה זה בעצם קידום אתרים ?

קידום אתרים בגוגל מתחלק לשנים – קידום אורגני הנקרא בשפה המקצועית SEO וקידום ממומן אשר נקרא PPC.

קידום אתרים אורגני הוא בעצם קידום לתוצאות הטבעיות של גוגל (לא הפרסומות בצד ובחלק העליון) בו מקדמי האתרים משתמשים בטכניקות שונות אשר מזהות פירצות באלגוריתם של גוגל – מקדמי האתרים מנצלים את אותם הפירצות לטובתם ובכך מעלים את הדירוג של האתר שאותו הם רוצים לקדם בגוגל.

חברת למעלה מציעה קידום אורגני בגוגל המתבסס על תשלום לפי תוצאות ! זה פשוט מאוד – לא הגעת לדף הראשון במילות המפתח אשר אותן רצית לקדם ? לא תשלם עליהן !

לא , זה לא גימיק וזו ובטח לא שיטת מכירה, ככה אנחנו עובדים כבר יותר מ-8 שנים עם מאות לקוחות מרוצים והתוצאות מדברות בעד עצמן – לא מאמינים ? צפו בטבלת המיקומים שלנו ותראו לקוחות אשר בזכות הקידום שלנו הגיעו לדף הראשון בגוגל במילות מפתח מבוקשות בתחום שלהם.

מקדם אתרים טוב יד כיצד "להסתנכרן" עם האלגוריתם של גוגל ולזהות את הפירצות בכל זמן נתון.

קידום אתרים ממומן הוא קידום שמתבסס על שיטת התשלום של "שילמת נסעת" – אתה בוחר את המילים שאתה רוצה ושם כסף על תקציב מסוים, שימו לב – לא כל אחד יכול לעשות קמפיין טוב, קמפיין טוב של קידום ממומן תלוי בלא מעט אלמנטים שרק איש מקצוע מומחה יכול לבצע על הצד הטוב ביותר – המטרה היא לייעל את התקציב שלכם ולצבור כמה שיותר הקלקות (כניסות של לקוחות לאתרכם) במסגרת התקציב ששמתם.

אם אתם מעוניינים במידה נוסף על קידום אתרים תוכלו ליצור עמנו קשר ונשמח לעמוד לשירותכם.

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

קידום אתרים אורגני - צפו בסרטו תדמית

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא