קידום אתרים מונחים - קבלו מושגים שיחדשו לכם

קידום אתרים מונחים - קבלו מושגים שיחדשו לכם

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

אם חיפשתם בגוגל את המילה קידום אתרים מונחים – אז ככל הנראה חיפשתם מושגים אשר יכולים לעזור לכם להבין יותר טוב את תחום קידום האתרים בארץ ובעולם.

אם הייתם שואלים מישהו לפני כמה שנים מה זה קידום אתרים ככל הנראה שהוא לא היה יודע לענות לכם – כיום אם תשאלו בעלי עסקים, לא רק שהם ידעו על מה שאתם מדברים, חלקם גם יוכלו לדקלם לכם מושגים שונים.

להלן כמה מונחים \ מושגים בסיסיים בתחום של קידום אתרים באינטרנט :

קישורים חיצוניים

השיטה הקלאסית של קידום אתרים מאז ומתמיד היתה קישורים חיצוניים מאתרים עם דירוג גבוהה בגוגל, ככל שכמות הקישורים הנכנסים אליכם לאתר תהיה גדולה, כך הסיכויים שהאתר שלכם יעלה בגוגל גבוה יותר – חשוב להבין שמדובר על "השיטה הקלאסית" אבל אין זה אומר שאם תהיה לכם כמות קישורים גדולה אתרכם יופיע בעמוד הראשון בגוגל, כיום יש הרבה מאוד שיטות נוספות.

קישורים פנימיים

היררכיה באתר שלכם זה הא' ב' בקידום אתרים – קישורים פנימיים מעמודים חשובים באתרכם זה כלל א' בקידום אתרים נכון.

מאמרי SEO

כתיבת מאמרים רציפה, איכותית וגדולה ללא ספק עוזרת בקידום האתר – חשוב מאוד שהמאמרים יהיו מתאימים לקידום אתרים (SEO) וגם יהיו מניעים לפעולה בכדי שהקידום יתורגם לפניות.

אופטימיזציה

אי אפשר לעשות קידום אתרים בלי אופטימיזציה – האופטימיזציה היא סידור האתר שלכם מא' ועד ת' כל מילות המפתח שנבחרו יסודרו בעמודים לפי תכנים מסודרים.

קידום לבן

המושג "קידום לבן" מתכון לקידום "חוקי" או "אתי בגוגל" – לרוב שימוש בקישורים איכותיים, מאמרים, אופטימיזציה נכונה ושיתופי פעולה עם קולגות ייחשבו במסגרת קידום לבן.

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

צפו בסרטון תדמית על ההצעה האטרקטיבית שלנו :

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא