קידום ממומן (PPC) בגוגל

קידום ממומן (PPC) בגוגל

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

קידום ממומן (PPC) הוא בעצם פרסום אשר מאפשר את הופעת האתר בתוצאות הממומנות של גוגל, כלומר תוצאות העליונות והתוצאות מהצד השמאלי במנוע החיפוש.

התשלום עבור גוגל מתבצע כאשר גולש נכנס לתוך האתר שלך (הקליק על אתרך) המחירים משתנים בין מילת מפתח אחת לשניה, ובין מקצוע למקצוע – כך שהמחירים עבור הקלקות לאתר של חברת הובלות לצורך העניין יהיו שונים מהמחירים עבור הקלקות לחברת ניקיון , וכו’….

מה היתרון של קידום ממומן בגוגל ?

  • אפשר לעלות קמפיין שלם מהיום ליום.
  • אתם לעולם לא מחוייבים לגוגל, וגם לא למנהלי הקמפיין.
  • ניתן לשנות את הקמפיין כל הזמן.
  • ניתן לפלח את הקמפיין לפי אזורים בארץ.

את היתרון הגדול ביותר של קידום אתרים ממומן בגוגל אי אפשר להסביר בנקודות ! לראשונה אי פעם מאז שהמנוע חיפוש של גוגל וחברת גוגל עצמה הכריזו על Adwords  \ קידום ממומן בגוגל – בעלי עסקים יכלו ליהנות מפריבילגיה שבה הלקוחות הם אלה שמחפשים את נותני השירות ולא להפך, בעבר כל השיטות היו מתבססות על חוק המספרים הגדולים שבו כל בעל עסק היה מפרסם במדיות שונות במטרה לקלוע בקהל היעד הפוטנציאלי שלו, איך שלא מסתכלים על זה, תמיד היה כסף שנזרק לחינם.

בעזרת קידום ממומן בגוגל אפשר ליהנות מבחירה של מילים ספציפיות לפי הפריסה הארצית שלכם – מדובר על לא פחות מאשר 95% קליעה בקהל לקוחות הפוטנציאלי שלכם.

למה לעשות קידום אתר ממומן בגוגל עם חברת למעלה קידום אתרים ?

בניגוד לרוב המוחץ של חברות ניהול הקמפיינים הממומנים בישראל, אנחנו לא גובים את התשלום פר אחוזים של התקציב החודשי שאותו החלטתם להשקיע – אלא לפי מחיר סטטי שלא משתנה ולא משנה כמה תגדילו את תקציב ההשקעה שלכם על קמפיין ממומן ! ואנחנו כמובן מתחייבים על כך.

יש לנו ניסיון של למעלה מ-10 שנים בשיווק וקידום אתרים אורגני באינטרנט, ויותר מ-8 שנים שבהם אנחנו מנהלים קמפיינים של קידום ממומן בגוגל.

הצוות שלנו ידע כיצד לבצע עבורכם את העבודה המקצועית , היעילה , הלוקאלית והאיכותית ביותר על מנת לחסוך לכם בעלויות, לשפר לכם את ציון האיכות של הקמפיין ( ככל שציון האיכות של הקמפיין גבוה יותר, כך המחיר עבור כניסה של גולש לאתרכם “הקלקה” יהיה נמוך יותר) ולחסוך לכם הרבה מאוד זמן, אנרגיות, וכסף.

החברה מציעה גם שירותי קידום אתרים אורגני בגוגל במודל מבוסס הצלחה – לא הגעת לעמוד הראשון ? אל תשלם לנו –  היחידים בישראל! לחצו על הקישור המסומן בכדי לקבל פרטים נוספים.

לקבלת מידע נוסף על פרסום ממומן בגוגל התקשרו כעת או השאירו הודעתכם ונשוב אליכם בהקדם.

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

קידום ממומן (PPC) - צפו סרטון תדמית

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא