שיווק אתרים בגוגל - תשלום מבוסס הצלחה

שיווק אתרים בגוגל - תשלום לפי הצלחה

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

שיווק אתרים בגוגל בשיטה של "לא הגעת לא שילמת"

                                

חברת "למעלה" קידום אתרים הינה החברה הראשונה והיחידה בישראל אשר מציעה שיווק אתרים בגוגל בשיטה של קידום לפי תוצאות.

 

זה מאוד פשוטה : לא הגעת לעמוד הראשון בגוגל ? אל תשלם !  אנחנו עושים מחקר מילות מפתח מקיף אשר בו אנחנו בוחרים את כל מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלכם – אתם משלמים כאשר אתם מגיעים עם אותן מילות המפתח לעמוד הראשון בגוגל.

 

שיווק אתרים בגוגל יכול לעבוד בכמה פקטורים.

קידום ממומן (PPC) : קידום מהסוג הזה הוא "הקל" ביותר, אבל חשוב להבין שמי שלא עושה קמפיין  נכון לרוב תמיד יפסיד את כספו…בדרך פרסום זו הלקוח מפרסם את אתרו בעמוד הראשון בגוגל ורק כאשר לוחצים על מודעתו, הוא ישלם כסף.

 

סכומי הכסף משתנים בין אתר לאתר ובין נושא לנושא.

קידום אורגני (SEO) : קידום אתר אורגני לוקח זמן (עד שרואים תוצאות בעמוד הראשון, אבל חשוב להבין שמדובר על הקידום הטוב ביותר משום שבו יש הכי הרבה טראפיק (תנועה) ובו לא תשלמו על כל הקלה (כניסה) של גולש לאתרכם.

אתה נמצא בעמוד הראשון בגוגל ? לא תוציא שקל על כל בן אדם שנכנס לאתרך ומתעניין בשירות שלך.

רשת המדיה : לרוב מדובר על פלטפורמה זולה יותר, אין ספק שרשת המדיה היא מקום אטרקטיבי לפרסום אבל חשוב להבין שגם כאן אם הקמפיין לא מבוצע על הצד הטוב ביותר אז לא יהיה אפשר להביא קמפיין שיניב פירות.

 

בדרך פרסום זו הבאנר שמוביל לאתר שלכם יופיע בעמודים רלוונטים עבור הלקוחות, בדומה לקידום הממומן, אתם תשלמו על כל הקלה על הבאנר, אך סכום נמוך יותר.

 

רק עם "למעלה" קידום אתרים תוכלו ליהנות מקידום אתר אורגני לפי הצלחה – שיווק אתרים בגוגל בשיטה של "לא הגעת לא שילמת" זה בדיוק מה שאתם צריכים בכדי לשמור על אטרקטיביות וליהנות משירות קידום האתרים הטוב ביותר בישראל.

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

צפו בסרטון תדמית על ההצעה האטרקטיבית שלנו :

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא