בניית אתרי וורדפרס לעסקים – טיפים מובילים

ישנם המון מערכות שמאפשרות לבעלי העסקים לבנות אתרים פשוטים עד מתקדמים, בין המערכות הגדולות תוכלו למצוא את מערכת וורדפרס, וויקס, לייבסיטי, וטואול. המערכת הכי נפוצה ופופולארית לבעלי עסקים, היא ללא ספק וורדפרס. המערכת בקוד פתוח, מכילה שלל אפשרויות, והכי חשוב ניתן לעשות בה כמעט הכל. אם החלטתם ללכת על אתרי וורדפרס, תרצו לדעת כמה טיפים לתחזוקה של המערכת.

למה לבנות אתר עם מערכת וורדפרס

לבעלי עסקים רבים יש דרישה מכמות היכולות שמערכת הניהול תבצע, ועם כמה שפחות הגבלות. רוב המערכות שמבצעות יצירה ובנייה של אתרים לוקות בחסר, הרבה מאוד הגבלות, אחרי הכל מדובר במערכות בקוד סגור. לעומתם, מערכת וורדפרס היא בקוד פתוח, מותאמת יותר, קלילה, כתובה בשפת הקודש, והכי חשוב – ללא הגבלות. באמצעות ידע נרכש או מתכנת מומחה בתחום בניית אתרים בוורדפרס, ניתן ליצור כל חלום על גבי מערכת וורדפרס, כל עיצוב אפשרי, כל אלמנט חזותי, פשוט הכל מהכל. מעבר לכך, מערכת וורדפרס מיודדת היטב עם מנועי החיפוש, ויש כאלה שיגידו שהיא הרבה יותר טובה לקידום האורגני בגוגל, וזה די נכון.

לפיכך, בעקבות כל הנתונים, אלה הם הדברים שיתנו לכם סיבה מספיק מוצדקת למה לבנות את האתר העסקי שלכם דווקא עם מערכת הוורדפרס. אם אתם עדיין מתלבטים, בפסקה הבאה אנחנו בטוחים שתהיו עם החלטה סופית. אחרי הכל, בשביל לבחור במערכת מסוימת, נצטרך להבין כיצד היא תתרום לנו, אז בפסקה הבאה נספר על כמה יתרונות מורגשים.

3 יתרונות למערכת הוורדפרס

למערכת הוורדפרס בקושי קיימים חסרונות. למעשה, מערכת זו מכילה יותר יתרונות מאשר חסרונות. מערכת הוורדפרס היא השימושית והנפוצה ביותר בקרב בוני אתרים, מקדמי אתרים, ובעלי עסקים רבים. בשביל להצדיק עבורכם את הבחירה, הנה כמה יתרונות מורגשים אודות וורדפרס:

  1. מערכת גמישה ללא הגבלות – מערכת וורדפרס היא מערכת שבנויה בקוד פתוח. כלומר, כל אחד עם מספיק ידע ואמביציה יוכל להתאים אותה לדרישותיו. מעבר לכך, המערכת מאוד גמישה, עם תמיכה בשלל שפות, ומספקת שלל הרחבות ותוספות לשיפור האבטחה, המהירות, ותצוגת האתר.
  2. מערכת וורדפרס חוסכת כסף – לרוב, מערכות בקוד סגור דורשות תשלום חודשי קבוע על אחסנה ויצירת האתר. לעומתם, מערכת הוורדפרס חוסכת הרבה יותר כסף. כלומר, מערכת הוורדפרס איננה דורשת תשלום כלל, אלה רק אמצעים בדרך: שרת אחסון לאחסנת הקבצים.
  3. שלל כלים מתפתחים – אם במערכות אחרות הכלים ממוצעים, לא משתדרגים או מתפתחים עם הזמן, תרצו לדעת שבוורדפרס הדבר שונה לחלוטין. התוספים שתתקינו תמיד יקבלו שדרוגים, תמיד יתרחבו ותמיד יתעדכנו בדברים נוספים. מעבר לכך, החנות של הוורדפרס תמיד מרחיבה את קהליה, יש אלפים הרחבות בכל שנה ושנה. בקיצור, אם אתם מעוניינים במערכת שתלך לצידכם, וורדפרס היא הבחירה המובילה.

אלה הם שלושת היתרונות המורגשים ביותר שכל בונה אתרים או מתכנת חווה אותם על בשרו. הסיבה שבוני אתרים ומקדמי אתרים בונים אתרי לקוחות בוורדפרס היא מהאהבה למערכת העצומה הזאת. פשוט קל וכיף לבנות בה אתרים, הם מנוהלים בצורה נכונה, כתובים בשפה העברית, והמערכת תמיד משתדרגת.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *