דף נחיתה ממיר – הצד הטכני שלא הכרתם

דף נחיתה ממיר הוא עמוד אינטרנט יחיד ושיווקי שמציג ברשת מסר שהעסק שלכם רוצה לשדר, בין אם פרסום פעילות העסק, או שיווק המוצר השירות שאתם מציעים.

מטרתו העיקרית של דף נחיתה ממיר הינו הגדלת החשיפה ונגישות דיגיטלית לעסק שלכם, בכדי להגדיל את הסיכויים להביא לקוחות פוטנציאליים לצרוך את השירות או המוצר אותו העסק שלכם מציע, כמו גם שימור הלקוחות הקיימים והנאמנים.

הדרך לפרסום וחשיפת דף נחיתה ממיר לעסק שלכם הוא דרך מודעה בגוגל שמופיעה בתור באנר, פופ אפ, פרסום ממומן בגוגל או ברשת חברתית או קישור אשר מופץ במייל.

לרוב, לאחר שהגולש מקליק לכניסה ללינק, הוא ״נוחת״ בדף הנחיתה, כשמו הוא, בו יופיעו דברים כמו טופס להתקשרות והרשמה ועוד מידע שרלוונטי לגולש לדעת על העסק המוצג בדף, לצד קישור נוסף המוביל לאתר של בית העסק, במידה וקיים, או לשירות הרלוונטי המוצע ללקוח הפוטנציאלי.

המטרה של הפרטים המופיעים בדף הנחיתה היא שיפור זמן שהייה באתר של אותו לקוח מתעניין והגברת החשיפה לעסק תוך הכניסות והלחיצות שמיועדות לשמש כקריאה לפעולה, מה שמוביל באופן אוטומטי לרווחיות העסק.

מטרתו של דף נחיתה ממיר

כאמור, המטרה של דף נחיתה ממיר הוא חשיפה. כשהמטרה משיגה את עצמה, העסק שלכם זוכה בהצלחה בשיפור של יחס המרה בין המבקרים באתר לבין כמות הנענים לפעולת הקריאה. ההצלחה של של יחס המרה באתר העסק שלכם מושפע ממהירות טעינה של האתר, מעבודה סיזיפית על שיפור זמן שהייה באתר והגברת חשיפה, וכך בעצם ניתן לראות כיצד דף נחיתה ממיר לאתרכם ואתם מרוויחים.

חלק מהפעולות שמומלץ לעשות כדי לקבל דף נחיתה ממיר היא שיפור מהירות טעינה באתר כדי להפחית את כמות הנטישות של הגולשים, כאשר ידוע שאתר איטי גורם לתסכול רב בקרב גולשים, מה שגורם אוטומטית לעסק שלכם להפסיד לקוחות פוטנציאליים.

כמו כן, כשאתם בונים דף נחיתה, ושואפים להפוך אותו לדף נחיתה ממיר, חשוב לבצע פעולות שיגרמו לאתר להיות נגיש, כאשר נגישות פונה לקהל יעד רחב יותר והחשיפה גדלה. גם התאמה למובייל היא חלק משמעותי מנגישות, כאשר משתמש שאוהב ומעדיף לגלוש ממסכים שונים שלא רק מתוך מחשב יוכל להנות מהאתר שלכם.

כשהדף נחיתה הוא טוב ועשוי באופן מחושב ומקצועי, הוא ימקד את כל תשומת לב הגולש לפעולה שאליה כיוונתם מלכתחילה, ובכך ניתן לבחון כי הקמפיין הפרסומי שלכם מצליח.

דגשים חשובים לדף נחיתה ממיר ומוצלח

  • חשוב להבין כי קמפיין פרסומי שיוביל לעמוד בית של אתר, עלול להביא לתוצאה ההפוכה ועל ידי כך לגרום לכם להפסיד את המטרה. גולשים רבים לא מעוניינים להיכנס אל תוך אתר, לפחות לא כל עוד הם לא הבינו עד הסוף על מה בכלל מדובר, וזה כלל לא משנה כמה הקמפיין השיווקי שעליו עמלתם יהיה טוב ומושך לעין. שיטה זו עלולה לגרום לכם להפסדים של רווחים וגם של לקוחות פוטנציאליים, ובכך לאבד את האספקט של שיפור זמן שהייה באתר.
  • חשוב שהמסר שלכם יהיה קצר וקולע, ורק כך בעצם תוכלו לשפר משמעותית את יחס המרה של לקוחות פוטנציאליים לכדי פעולה וגם את זמן השהייה והעניין באתרכם. לצורך זה העמוד אמור לדגול בנגישות, מסרים מדויקים וברורים, כמו גם כפתור קריאה לפעולה של יצירת קשר או השארת פרטים להתקשרות.
  • כדאי לחשוב על העובדה שדף נחיתה ממיר יכול לעבוד עבור העסק שלכם הרבה יותר טוב מאשר אתר. עמוד נחיתה ידרוש מכם מינימום תחזוקה ומינימום עלויות בהשוואה לתועלת שהוא מביא.
  • ניווט הוא קריטי ותורם באופן משמעותי לשיפור זמן שהייה באתר.
  • דף נחיתה שיהיה עמוס מדי באלמנטים עיצוביים, כותרות מבולגנות ולא ברורות בגדלים שונים, כולם עלולים לפגוע ביחס המרה שלכם ועל כן חשוב להקפיד על אסתטיקה ואסטרטגיה שיווקית ברורה עם כמה שפחות מלל מיותר.
  • כדאי שהדף יהיה נגיש ככל הניתן לצורך אופטימיזציה באופן קבוע, כדי לדעת מה עליכם לשפר כדי שהעמוד יהיה דף נחיתה ממיר.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *