חברות שיווק באינטרנט - תשלום לפי הצלחה

חברות שיווק באינטרנט - תשלום לפי הצלחה

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

כיום בעולם האינטרנט קיימות אלפים אם לא מאות אלפי חברות שיווק באינטרנט – היות והתחום הינו תחום מאוד מבוקש על ידי בעלי העסקים אשר יודעים שעבור הערוץ השיווקי שלהם, האינטרנט הוא אוויר לנשימה – כך גם כמות החברות והשירותים שמציעים שיווק באינטרנט הולך וגדל.

התוצאה היא שיש כל כך הרבה חברות שיווק באינטרנט אבל לא הרבה מהן יכולות באמת לתת לכם שירות אטרקטיבי שגם יניב פירות בעתיד.

ניתן לחלק חברות שיווק באינטרנט לכמה סוגים :

  • חברות המתמחות בשיווק אינטרנטי בפלטפורמות כמו פייסבוק , אינסטגרם וכו'…
  • חברות המתמחות בשיווק בגוגל (קידום אתרים אורגני, קידום אתרים ממומן)
  • חברות המתמחות ב"לכידת לידים" לרוב עם פופ אפים ופרסומות משותתות.

הדבר הראשון שאתם צריכים להיזהר ממנו (נורה אדומה ישירה) היא מתי שאתם רואים חברות שמתמחות בכל השירותים או מציעות את כל השירותים הללו "תחת קורת גג אחת".

חברה כנה, אמיתית ואיכותית היא חברה אשר מתמחה בשירות מסוים והולכת איתו בכל הכח ! לכן אנחנו נשארים אך ורק בנישה של קידום אורגני וממומן וקולטים אך ורק לקוחות אשר יודעים עד כמה גוגל יכול להגדיל משמעותית את הרווחים העתידיים שלהם.

מה שמבדיל את גוגל משיטות שיווק אחרות הוא שבגוגל הלקוח מחפש אותך , לא אתה את הלקוח ! כל מה שאתה צריך זה רק לגרום לאתר האינטרנט של העסק שלך להיות במקומות הראשונים בגוגל ולדאוג שהאתר שלך יהיה מניע לפעולה.

למה לבחור בחברת למעלה קידום אתרים כחברת השיווק והקידום שלך באינטרנט ?

בניגוד להרבה מאוד חברות שיווק באינטרנט – אנחנו עובדים אך ורק לפי הצלחה, למעשה, אנחנו היחדים בארץ אשר מציעים את המודל הזה – לא הגעת לעמוד הראשון בגוגל עם מילות המפתח הרלוונטיות לעסק שלך ? אל תשלם לנו, מעל 10 שנות ניסיון, מאות לקוחות מרוצים, אלפי מילות מפתח שקודמו לעמוד הראשון בגוגל – צוות אחד שיודע להתאים בין הסגנון של העסק שלך ולמנוע החיפוש בגוגל.

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

צפו בסרטון תדמית על ההצעה האטרקטיבית שלנו :

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא