כל הדרכים הכי יעילות לשווק את בית העסק שלכם

שיווק אונליין? למה בעצם צריך את זה?

בין אם בית העסק שלכם רץ כבר כמה שנים טובות ובין אם הקמתם אותו ממש לא מזמן, כנראה שכבר יצא לכם להבין שהלקוחות לא מגיעים מעצמם. בשביל שתוכלו להפעיל את בית העסק שלכם כראוי, אנשים צריכים לדעת שהוא שם ולבחור על דעת עצמם לגשת לשירות שאתם מציעים ולא לנותני שירות מתחרים בתחומכם. בעולם של ימינו, בית עסק שלא נמצא באינטרנט הוא לא קיים ולכן – נוכחות ברשת היא לא פחות מהכרחית לטובת מקסום הפוטנציאל של בית העסק שלכם. אבל האמת היא שזה לא יותר מידי מסובך, באמצעות כמה צעדים פשוטים גם אתם תוכלו לשווק את בית העסק שלכם אונליין. בהצלחה!

הפגינו פעילות ברשתות החברתיות

בשנים האחרונות, אנשים מעבירים שעות ארוכות ברשתות החברתיות. מדובר במקום בו אנחנו שומרים על קשר עם אנשים שאנחנו אוהבים, חולקים חוויות וכמו שבטח יצא לכם לחשוב – שומעים על אנשי מקצוע וחברות שלא הכרנו. פתחו דפי אינסטגרם ופייסבוק פעילים – העלו תמונות ופוסטים, הפגינו בקיאות בטוקבקים בדיונים שקשורים לתחום העיסוק שלכם והציעו הגרלות, דילים והפתעות ללקוחות.

הקימו אתר אישי משלכם לבית העסק

לצד הפגנת דומיננטיות ברשתות החברתיות, חשוב שתקימו גם אתר עסקי משלכם. באתר העסק יהיה לכם המקום להביע את השאיפות והאג'נדה האישית של בית העסק האהוב שלכם. באמצעות שיווק דיגיטלי של אתר העסק שלכם תוכלו להעלות אותו במעלה רשומת התוצאות בגוגל ולדאוג שלקוחות שמעוניינים למצוא אתכם ידאו שאתם שם. תוכלו להיעזר בטכניקות של שיווק אורגני או שיווק ממומן ובמידת הצורך להיעזר באיש מקצוע שמכיר את העולם המורכב הזה קצת יותר מקרוב.

צרו עמוד עסקי בגוגל

הקמת דף עסק בגוגל היא דרך פשוטה, יעילה וחינמית לשווק את בית העסק שלכם אונליין. אחרי שתצרו את הדף, גולשים יוכלו למצוא בקלות ביקורות על בית העסק שלכם, להנות ממיקום בית העסק על המפות של גוגל ולקבל פרטים נוספים על שעות הפתיחה, השירותים שבית העסק מציע ואפילו קישור לאתר והמייל שלכם. מגניב, לא?

לאחר שתקימו את הדף העיסקי שלכם הדבר הנכון לעשות יהיה לשלוח קישור ישיר ללקוחות מרוצים שקנו לאחרונה ולבקש מהם שימליצו ויכתבו ביקורות בדף החדש כך שהוא יוכל לקבל בוסט קטן מגוגל ולעלות בחיפושי גולשים.

הכינו ג'ינגל עסקי משלכם

דרך מקורית נוספת לשווק את בית העסק שלכם תהיה ליצור גי'נגל. המתנה על הקו היא חוויה מייאשת ומתישה עבור הלקוחות והג'ינגל הנכון לגמרי יכול להיות הדבר שיעזור להם לחכות למענה אנושי ולא לוותר. בג'ינגל העסקי שלכם תוכלו להזכיר דרכים נוספות ליצור קשר עם בית העסק שלכם, תשובות לשאלות נפוצות כמו שעות פתיחה וסטטוס מלאי שייקצרו את זמן ההמתנה וכל פרט מידע שימושי שתמצאו לנכון להזכיר. בהצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *