כמה עולה שיווק בגוגל ?

כמה עולה שיווק בגוגל ?

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

אז כמה עולה שיווק בגוגל ?

הרבה מאוד אנשים שואלים את "שאלת השאלות" בעולם האינטרנט – כמה עולה שיווק באינטרנט ? מה השיטה הכי טובה לקדם את האתר שלי ? אילו קמפיינים הם הכי מומלצים ? ועוד…

לפני ששואלים כמה עולה שיווק בגוגל ורוצים לבדוק מחירון שיווק באינטרנט חשוב מאוד להבין בכלל מה זה שיווק בגוגל ובכלל באינטרנט ?

לפני שנסביר לכם על עלויות של שיווק באינטרנט – חשוב להסביר שאצלנו בלמעלה קידום אתרים תשלמו רק כאשר תגיעו לעמוד הראשון בגוגל, לא הגעת לעמוד הראושן ? לא שילמת!

השיווק באינטרנט מתחלק ל-2

  • קמפיינים שבהם הלקוח מסתמך על הצגה של תכנים להמוני אנשים
  • קמפיינים שבהם הלקוחות מחפשים את השירות שלכם בעצמם.

בסוג הראשון של הקמפיין אנחנו מסתמכים על חוקי המס' הגדולים, ובסוג אחר של הקמפיינים אנחנו מסתמכים על בחירת מילות מפתח רלוונטיות לעסק שלנו ומקדמים אותן בגוגל או בקידום ממומן, או בקידום אורגני, או בשניהם יחדיו.

שיווק בגוגל יכול לעלות אלפי שקלים ויכול לעלות גם מאות, הכל תלוי באופי הקמפיין שאנחנו רוצים לעשות.

בפוסט זה אנחנו נציג את מחירי השוק עבור תשלום לקמפיינים בפלטפורמות המובילות (פייסבוק וגוגל) – חשוב לציין שעלויות הקמפיינים עצמם תלויות גם ב"הקלקות" כלומר, יכול להיות שלחיצת גולש על האתר שלכם בתחום אחד תהיה יותר גבוהה בהרבה מתחום אחר, הכל שקול לתחרות שקיימת בתחום עצמו.

שיווק בפייסבוק : תשלום לחברת ניהול קמפיינים מקצועית יכול להגיע ל-1000 שקלים , ההשקעה שלכם תלויה מאוד במוצר או בשירות שלכם ובכמה פניות אתם מעוניינים להגיע ביום, כמעט בכל תחום השקעה של עד 1000 שקל לא תביא לכם מאות לידים וספק אם גם עשרות.

שיווק בגוגל (קידום אורגני : הריטיינרים עבור תפעול קמפיין אורגני יכולים להגיע (בלי התכנים) לבין 1500 עד 3000 ש"ח בממוצע בחודש לאחר בחירת מילות המפתח הרלוונטיות.

שיווק בגוגל (קידום ממומן: העלות של קידום ממומן יכולה להגיע לעד 700 ש"ח עבור מתפעל הקמפיין (לעיתים גם כפול 2 מכך) ההשקעה תלויה כמובן באיכות ציון הקמפיין שלכם, עלות הקליקים (יש נושאים שבהם ההקלקות יכולות להגיע לעשרות שקלים) בגוגל (בניגוד לפייסבוק) קשה מאוד להגיע לתוצאות עם תקציב נמוך, התקציב המומלץ הממוצע הוא 2500 ש"ח לא כולל מע"מ.

קידום בגוגל כמעט ברוב המקרים יהיה הרבה יותר אפקטיבי מכל שיטת שיווק אחרת.

מעוניינים לדעת עוד פרטים על כמה עולה שיווק בגוגל ? רוצים לקבל הצעה של קידום אתר בגוגל לפי הצלחה עם חברת למעלה קידום אתרים ? השאירו פנייתכם ונחזור אליכם במהרה.

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

צפו בסרטון תדמית על ההצעה האטרקטיבית שלנו :

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא