אז מה זה שיווק באינטרנט ?

אז מה זה שיווק באינטרנט ?

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

שווק באינטרנט הוא עולם ומלואו, אם לפני עשר שנים אף אחד לא ידע שהאינטרנט הולך להיות אחד ממקורות השיווק המובילים (אם לא המוביל ביותר) במאה ה-21, אז היום כל בעל עסק  יודע שאין דבר יותר חשוב מאשר שיווק באינטרנט.

בשביל לדעת מה זה שיווק באינטרנט צריך קודם כל להסביר את כל השיטות שיש היום לשיווק – אז נתחיל מכמה שיטות מוכחות להצלחה באינטרנט, ולאחר מכן נסביר מדוע השיטה הטובה ביותר היא דווקא שיווק בגוגל.

שיטות שיווק המתבססות על "חוק המספרים הגדולים".

השיטות הנפוצות ביותר של שיווק באינטרנט הם שיטות השיווק אשר מתבססות על חוק המספרים הגדולים, זה יכול להיות באנרים באתרים מובילים, זה יכול להיות פופ אפים או פופ אנדרים באתרים גדולים, וזה יכול להיות שיווק בפייסבוק (ממומן) או בלינק אין – השיטה ברורה, אתם מציגים את השירות שלכם על פלייר אינטרנטי מעוצב או כל מודעה אחרת ומסמכים על כמה שיותר אנשים שיגיעו אל אתר האינטרנט שלכם או דף הנחיתה שבניתם.

בשנים האחרונות (בעיקר בפייסבוק) ישנה אפשרות של פילוח – אתם יכולים לבחור את קהל היעד הפוטנציאלי שלכם בין אם זה לפי גיל , תחומי עניין , סטטוס זוגי ומקום מגורים

השיטה עצמה היא שיטה טובה, אבל הלידים (הפניות אשר מגיעות דרך השיטות הללו) לרוב לא יהיו איכותיים.

שיטות שיווק המתבססות על "שיווק מחדש".

הרבה מאוד פעמים גולשים מתעניינים במודעה מסוימת אבל מסיבה מסויימת סוגרים את החלון, זה יכול להיות האמא שקראה להם בדיוק לרדת לאכול, טלפון שהם קיבלו, אולי הם חשבו להיכנס לכתבה או לדף הנחיתה מאוחר יותר ושכחו, או שבאותו הרגע פשוט לא התחשק להם לקרוא.

כאשר שיטת השיווק מחדש עובדת, אותם הלקוחות שפוספסו יוכלו לקבל את המסר שאותו אתם תרצו להעביר אליהם כאשר הם יגלשו בפעם הבאה באינטרנט באתר כזה או אחר ובכך תוכלו להציל עוד אחוזים מהלקוחות האבודים שלולא שיטת השיווק מחדש לא היה לכם סיכוי לגייס.

שיטות שיווק המתבססות על מילות מפתח וקידום במנועי החיפוש.

כאשר שואלים מה זה שיווק באינטרנט – רוב האנשים יחפשו מידע על קידום אתרים, הסיבה שבגללה אנחנו בחרנו להיות מקדמי אתרים היא בגלל שאנחנו יודעים שזו היא שיטת השיווק הטובה ביותר.

בניגוד לכל שאר השיטות אשר "אונסות" את הגולש להשאיר לכם פנייה, כאן הגולש דווקא יחפש אתכם – הוא ירשום מילת מפתח רלוונטית ויגיע אליכם במידה והאתר שלכם יקודם כמו שצריך.

למשל, אם יש לכם חברת הובלות ואתם מופיעים במילה "הובלות בתל אביב" בעמוד הראשון בגוגל, אז ללקוח תהיה האופציה להגיע אליכם ובכך להיות "ליד חם" יותר מאשר כל פנייה אחרת שתקבלו דרך האינטרנט.

חברת "למעלה קידום אתרים" היא החברה היחידה בישראל אשר עובדת לפי הצלחה בגוגל – לא הגעת למילת מפתח הרלוונטית ביותר אליך בגוגל ? לא תשלם לנו.

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

צפו בסרטון תדמית על ההצעה האטרקטיבית שלנו :

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא