קידום אורגני עם תשלום על בסיס הצלחה, למי זה כדאי ?

דברו איתנו! 072-3340445

תשאירו פרטים - זה ממש קל!

אז רגע, קידום אורגני בגוגל, מה זה ולמה אני צריך לדאוג לקידום אורגני ?

מה כבר לא אמרו על קידום אתרים אורגני בגוגל ? כל בעל עסק היום יודע שלא מספיק רק לבנות אתר אינטרנט, אלא גם לקדמו במנועי החיפוש, כי אתר אינטרנט ללא קידום זה כמו רכב ללא מנוע !

בשונה מכל פלטפורמות הפרסום העולמיות, קידום אתרים אורגני בגוגל מבטיח לבעל האתר שלו את הלידים (פניות) האיכותיים ביותר, פשוט בגלל שמי שחיפש אותך מראש, הוא לקוח יותר פוטנציאלי.

לדוגמה  – נניח ויש לכם עסק של מספרה בכפר סבא, ואתם נמצאים בדף הראשון בגוגל – סביר להניח שלקוח אשר חיפש “מספרה בכפר סבא” והגיע אליכם, הוא לקוח אשר ידע מראש שזה מה שהוא צריך ומחפש, בניגוד לפליירים, עיתונים, ואפילו מודעות באינטרנט אשר מעניינות את הגולש לוו דווקא אם הוא באמת זקוק לשירות באופן מידי.

קידום אורגני בגוגל על בסיס הצלחה, איפה כאן הקאצ' ?

חברת למעלה קידום אתרים בגוגל מציעה קידום אורגני בגוגל המתבסס על תשלום לפי תוצאות ! זה פשוט מאוד – לא הגעת לדף הראשון במילות המפתח אשר אותן רצית לקדם ? לא תשלם עליהן !

לא , זה לא גימיק וזו ובטח לא שיטת מכירה, ככה אנחנו עובדים כבר יותר מ-8 שנים עם מאות לקוחות מרוצים והתוצאות מדברות בעד עצמן – לא מאמינים ? צפו בטבלת המיקומים  שלנו ותראו לקוחות אשר בזכות הקידום שלנו הגיעו לדף הראשון בגוגל במילות מפתח מבוקשות בתחום שלהם.

חברת קידום אתרים לא חייבת להיות יקרה – אצלנו גם כשתגיע לעמוד  הראשון המחירים יהיו משמעותית אטרקטיביים יותר ממה שיש לשוק להציע.

קידום נכון דורש הרבה מאוד סבלנות מצד הלקוח וגם הרבה מקצועיות מצד נותני השירות  ולכן כמעט בכל גופי הקידום מבקשים את התשלום עוד לפני שאתרכם הגיע לדף הראשון.

כבר נאמר עלינו לא פעם ולא פעמיים : "צוות קטן עם ראש גדול" – אנחנו מציעים שירות בוטיק עבור לקוחותינו אשר כולל מענה מהיר לכל בעיה, דוחות המותאמים אישית ללקוחותינו וכמובן קידום אורגני בגוגל ברמות הגבוהות ביותר בישראל.

מחקר מילות מפתח לקידום אורגני בגוגל

מחקר מילות החיפוש (המילים אשר אותן נקדם בגוגל) הוא שלב קריטי ביותר, בלי מחקר מילים איכותי, סביר להניח שקידום האתר לא יניב פירות.

המחקר כולל את כל המילים הטובות ביותר לקידום כאשר כמות המינימלית היום עומדת על 15 מילות מפתח לפחות.

אופטימיזציה לפני קידום אתרים אורגני בגוגל

שלב האופטימיזציה הינו שלב חשוב אשר מהווה את “נקודת הפתיחה” בקידום האתר, בשלב זה המקדם יסדר את האתר בצורה כזאת שיהיה מוכן לפעולות קידום אתרים אורגני בגוגל ברמה הכי גבוהה שניתן.

הקידום השוטף

הקידום השוטף של האתר מתבצע בצורה המחושבת, המהירה , והאיכותית ביותר – זה לא מספיק רק להגיע לעמוד הראשון בגוגל, אלא לתחזק את התוצאות ולשפר אותן עם הזמן, כאשר המטרה האולטימטיבית היא להגיע כמובן למקום הראשון בתוצאות החיפוש האורגניות.

לעוד פרטים על קידום אתר אורגני בגוגל חייגו אלינו כבר עכשיו או השאירו פרטים ונתאם פגישת היכרות בחינם וללא התחייבות.

קראו עוד על קידום אתרים בגוגל אורגני במאמרים באתר של למעלה קידום אתרים.

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

למה לעשות קידום אורגני לפי הצלחה איתנו ? צפו בסרטון הסבר על השירות שלנו :

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא

מה הם היתרונות של קידום אתרים אורגני בגוגל אל מול שיטות אחרות כמו קידום ממומן?

הצוות של חברת למעלה קידום אתרים מציג לכם את עשרת היתרונות הגדולים ביותר אשר יעזרו לכם לבחור בשירות המשתלם ביותר באינטרנט.

קידום אורגני בגוגל הוא אמנם איטי יותר, אבל כאשר הוא חוצה גבולות ומגיע אל התוצאות – מדובר על שיטת השיווק והפרסום האפקטיבית ביותר עם הלידים הכי חמים ואיכותיים אחרי לידים שמגיעים מפה לאוזן.

בשביל שתבינו יותר על היתרונות של קידום אתר אורגני קיצרנו לכם את הכל לנקודות.

הטראפיק נמצא בתוצאות האורגניות.

הרבה מאוד בעלי עסקים קטנים ובינוניים לא יודעים איפה כדאי להם יותר להשקיע, בקידום ממומן או אורגני, השקעה בשני סוגים של קמפיינים עלולה לגרור תקציב גבוה.

קידום ממומן הוא אמנם מהיר יותר, ניתן להרים קמפיין "מהיום להיום", אבל יש לזכור כי קידום אתר אורגני יביא לכם יותר כניסות לאתר כל עוד הוא מבוצע בצורה הנכונה היות ורוב האנשים נכנסים לאתרים שנמצאים בתוצאות הראשונות באורגני מתוך ידיעה שהתוצאות הממומנות הן בתשלום, לכן הם יעדיפו תמיד ללחוץ על מה שגוגל ממליץ.

העלות מול תועלת היא בלתי נתפסת.

קידום אתרים אורגני הוא משתלם עבור כמעט כל בית עסק, ישנם עסקים שיכולים בסגירת עסקה אחת שהתקבלה בגלל הקידום האורגני – לכסות את כל ההוצאה שהוציאו על שירות זה.

לדוגמה: אם חברת שיפוצים סגרה עסקה דרך מילת חיפוש שקודמה על ידי חברת קידום אורגני בגוגל אז אין ספק שהעלות שהיא שלמה לכל אורך השנה השתלמה בצורה שקשה להשיג דרך כל פרסום אחר.

אין לחיצות של מתחרים.

היום גם בעלי העסקים כבר יודעים, בין 12% עד 23% מהתקציב החודשי יגמר על לחיצות של מתחרים בקידום ממומן, כלומר, חברות הפרסום של המתחרים, ולעיתים אפילו המתחרים עצמם – ילחצו במכוון על המודעות הממומנות שלכם, הלחיצות הפקטיביות האלה לעיתים גורמות לבעלי העסקים לברוח משירותי הקידום כמו מאש לעיתים אפילו בלי לנסות את האלטרנטיבה של הקידום האורגני.

כאשר מדובר על קידום אתר אורגני בגוגל חשוב להבין שאין לחיצות של מתחרים בכלל! ברגע שתופיעו בדף הראשון, הכניסות לאתר שלכם לא יעלו לכם כסף, זה אומר שגם אם מתחרה ירצה מאוד לבזבז לכם מהתקציב, טכנית פשוט לא יתאפשר לו.

הלקוחות מחפשים אתכם.

קידום אתרים אורגני וגם ממומן בגוגל הוא השירות היחיד שבו הלקוח הוא מי שמחפש אתכם, אתם לא מסתמכים על חוק המספרים הגדולים! בשונה מפלטפורמת אחרות כמו פייסבוק, אינסטגרם, עיתונים, או מודעות שונות באינטרנט, בקידום בגוגל הלקוחות הם אלה שיגיעו אליכם, ולא סתם לקוחות, אותם הגולשים שמלכתחילה כיוונו למצוא אתכם.

אין מכירה פומבית בתוצאות האורגניות.

האלגוריתם של Google Adwords  הוא פשוט ביותר – ברגע שמישהו ישלם יותר ממכם, גם אם מדובר על 0.1 שקל יותר, הוא פשוט יופיע יותר גבוה ממכם, הטירוף בשוק ממשיך ולא בטוח אם הוא יעצור בקרוב, מילות חיפוש שבעבר עלו בקידום הממומן 1.5 ש"ח להקלה, כיום עולות 7 ש"ח ויותר, ישנם תחומים שבהם קליק מגיע לסכומים דמיוניים של 60 עד 70 ש"ח להקלה.

כאשר מדובר על קידום אתרים אורגני אין שום מקום למכירה פומבית בין עסקים, מי שמופיע מופיע, וגם אם נכנסו אליו מאות גולשים ביותר, הוא עדיין ישלם את הריטיינר החודשי שלו.

Google Maps  הוא חלק מהתוצאות האורגניות.

חברת קידום אורגני בגוגל תדע לתת לכם גם שירותים של גוגל מאפס, כמעט בכל מילה כיום יש את המפות שגם אם תרצו וגם אם לא תרצו הן פשוט בולטות לעין בצורה כזאת שאי אפשר שלא לראות אותן.

ברגע שתונעצו בגוגל מאפס, תוסיפו עוד רובריקה בדף הראשון שבה לקוחות פוטנציאלים יוכלו לראות אתכם.

עם קידום אתרים אורגני המוניטין טוב יותר.

בניית מוניטין היום היא חשובה מאוד לכל בעל עסק, עם קידום אורגני נכון בגוגל תוכלו ליצור לכם שם טוב באינטרנט.

יש לזכור, לא רק הלידים הם מה שחשוב כתוצאה מקידום אורגני נכון, אלא גם השם שאתם בונים אתכם, כאשר האתר שלכם נמצא בדף הראשון בגוגל זה מראה עליכם משהו! אתם תוכלו לראות כיצד העסק שלכם כמעט בצורה קסומה פשוט משפר את עצמו בכל רובד אפשרי.

אתם לא תלויים במחסנית של תקציב.

כאשר אתם משקיעים בקמפיין אורגני אתם יודעים במדויק כמה אתם הולכים לשלם, שיטות אחרות עובדות לפי הקלקות, כך שאתם משלמים לשני גופים, הגוף שמקדם אתכם, ולגוגל עצמם – כך שאין בקרה מוחלטת על כמה באמת אנחנו מוציאים ומה היא העלות אל מול התועלת.

כאשר מדובר על קידום אתרים אורגני בגוגל יש לכם מחיר סטטי שלא משתנה.

יש לכם בקרה מלאה בכל רובד אפשרי.

כאשר מדובר על קידום אתר אורגני יש אינסוף כלי תמיכה חיצוניים אשר עוזרים לכם לקבל אינדיקציה על כל תהליך הקידום, החל מ:

  • דוחות יומיים ושבועיים
  • ניתוח מתחרים
  • ביקורת על תוכן ועל אופטימיזציה
  • מחקר מילות חיפוש חדשות
  • ביקורת על Back Links
  • התממשקות עם Google Analytics , Google WebMaster   ועוד…

דוחות במסגרת קידום אתרים אורגני בגוגל נותנות לכם קודם כל להרגיש שאתם בשליטה! בניגוד אל הרבה מאוד אלטרנטיבות שונות באינטרנט שבהן כבר מראש אתם נכנסים לחתול בשק.