קידום אתרים נכון - איך עושים אותו ?

קידום אתרים נכון - איך עושים אותו ?

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

איך עושים קידום אתרים נכון אשר יעזור לדירוג העסק שלכם בגוגל ?

קידום אתרים הפך להיות לשיטה הפופולרית ביותר עבור עסקים חדשים וישנים אשר מעוניינים להשיג עוד פניות מלקוחות פוטנציאלים לעסק שלהם – קיימות כיום עוד המון שיטות לשיווק עסקים אך מה שמבדיל בין קידום אתרים אורגני (SEO) וקידום אתרים ממומן (PPC) הוא שלראשונה אי פעם הלקוח מחפש את השירות, ולא השירות על הלקוח במאתיים שנה האחרונות עסקים היו משתמשים בחוק המספרים הגדולים ובשיטות פרסום של חשיפה בלבד.

בחירת מילות המפתח הנכונות

בחירת מילות חיפוש היא השלב הראשון של קידום אתרים נכון – כאשר אנחנו בוחרים את המילים הרלוונטיות עבור העסק שלנו אנחנו מעלים את הסיכויים לקבלת לידים איכותיים לבית העסק שלנו, בחירה של מילות מפתח עם הרבה חיפושים לווא דווקא תבטיח לנו לידים טובים, ולעיתים שימוש בהרבה מילים של זנב ארוך (מילות חיפוש עם כמה צירופים) או ביטויים לוקאליים, הרבה יותר אפקטיביים מאשר קידום של כמה מילים בודדות עם נפח חיפוש חודשי מרשים.

תוכן עשיר ואיכותי

תוכן , תוכן, ושוב פעם תוכן ! זה לא מה שיגרום לבד לאתר שלכם להופיע במיקומים הטובים ביותר, אבל אתר עשיר בתוכן (וגם תוכן שמניע לפעולה) הוא אתר שגוגל יאהב יותר.

אופטימיזציה למופת

לאחר שכבר בחרנו את הביטויים שאותם אנחנו רוצים לקדם וכתבנו את המאמרים – הגיע הזמן לעשות אופטימיזציה שמסגרתה אנחנו נצטרך לבצע היררכייה כללית באתר ולקסטם את העמודים לפי מילות המפתח אשר אותן אנחנו נרצה לקדם.

בחירת המקדם המתאים

אם אתה בעל עסק שגם מבין היטב בתחום של קידום האתרים אז תוכל לבצע את זה בעצמך, אם יש לך מושג קלוש , או אין לך מושג בכלל על איזה עולם ה-SEO  עובד, אין ספק שתצטרך מקדם אתרים מקצועי אשר יעשה קידום אתרים נכון לעסק שלך – הבחירה של מקדם האתרים היא קריטית ביותר, תחום קידום האתרים הפך ממזמן להיות תחום אפור בישראל דווקא בגלל שאין בו חוקיות והרבה מאוד אנשים נכוו מלא  מעט חברות.

בחרו את מקדם האתרים שלכם לפי ארסנל לקוחות מרשים, לפי מיקומים מוכחים בגוגל, לפי אינטואציה, לפי מחיר ולפי תנאי הסכם ההתקשרות – כאשר תעשו את כל הדברים הללו ללא ספק תוכלו לעשות קידום אתרים נכון לעסק שלכם.

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

צפו בסרטון תדמית על ההצעה האטרקטיבית שלנו :

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא