קידום אתרי הדברה

קידום אתרי הדברה נועד על מנת להגביר את החשיפה של חברות ההדברה ולהגדיל את מעגל הלקוחות. מדובר במצרך חיוני עבור חברות ההדברה אשר רוצות לקדם את עצמן ולהיחשף בפני לקוחות חדשים. 

  יש להביא בחשבון את עניין התחרות

אותן חברות העוסקות בתחום ההדברה צריכות להביא בחשבון את עניין התחרות, שכן תחום ההדברה נחשב תחרותי למדי. יש להבין כי ככל שהאתר יצטרך להתמודד עם עמודים תחרותיים כך ייקח לו זמן רב לראות תוצאות. 

במסגרת מאמצי הקידום יש להשקיע מחשבה רבה בדרכים בהן ניתן לעקוף את האתרים אשר מדורגים גבוה במנוע החיפוש. כך לדוגמא, יהיה קל יותר להתברג במקומות גבוהים בעמודים המדורגים קרוב לעמודים הראשונים, אך יש להביא בחשבון כי ככל שהקרבה לעמודים הראשונים תעשה ממשית יותר, כך האתגר יהיה גדול יותר. 

 מה עוד יש להביא בחשבון במסגרת התחרות על העמודים הראשונים? את הוותק של האתרים החזקים אשר יכולים להרשות לעצמם להתחרות מול אתרים חדשים יותר. אין מדובר בקרב אבוד מראש, אלא מדובר בפעולה לטווח ארוך ויש לקחת  זאת בחשבון. 

  דאגו ליצירת קישורים איכותיים

ככל שיש לכם יותר קישורים המובילים לאתר שלכם, כך ניתן להשיג הצלחה במהירות רבה יותר. עם זאת, חשוב מאד לוודא כי הקישורים יהיו איכותיים. קישורים רבים מאתרים אשר האיכות שלהם נמוכה ממש לא יסייעו לאתר שלכם להיות מדורג במקום גבוה, אלא דווקא יעשו את הפעולה ההפוכה – יגרמו לאתר שלכם האטה בקצב ההתקדמות, זאת בשעה בה קישורים רלוונטים עשויים לזכות אתכם בערך גבוה יותר. 

במקרה של קישורים, חשוב מאד לשים לב לקצב של הכנסת הקישורים- ככל שמהירות של השגת הקישורים תהיה באיכות גבוהה, כך יהיה ניתן לשפר את הדירוג של האתר במהירות רבה יותר.  עם זאת, כדאי לא למהר ולנסות להקפיד על קצב טבעי של הכנסת הקישורים לאתר. 

חשיבותו של התוכן 

כולנו מכירים את המשפט התוכן הוא המלך. בתחום קידום אתרי הדברה בשנת 2020 התוכן אכן משפיע ובעל חשיבות רבה. מה הכוונה? אם בעבר היה ניתן להכניס את מילות המפתח מספר רב של פעמים, הרי כיום מגרש המשחקים של גוגל שונה לחלוטין והתוכן צריך להיראות טבעי לחלוטין וגם להעניק ערך מוסף לגולש.  כך לדוגמא, בבואנו לכתוב על תחום הדברה ירוקה, הרי חשוב ביותר לציין את ההבדלים בין ההדברה הנ"ל לבין ההדברה הכימית- להדגיש את היתרונות מול החסרונות וכך הקורא יוכל לקבל ערך מוסף ולדעת האם ההדברה הירוקה מתאימה עבורו.  יש להדגיש כי לתוכן יש חשיבות רבה לקידום האתר וקידום של אתר הדברה עשוי להיות מוצלח כאשר מקדישים מחשבה רבה ליצירת תוכן בעל ערך מוסף- כעל המאמר לפתור את הבעיה של הקורא. 

כאשר מעלים תוכן לאתר, כדאי לעבוד בשיטה הכוללת לוח זמנים מוגדר מראש ולוותר על עניין ההשראה – העלאת התכנים בתדירות קבועה תגרום לכך כי גוגל תסרוק את התכנים לעיתים קרובות יותר, דבר אשר יוביל לשיפור בתוצאות החיפוש והסיבה הנוספת היא כי קוראים רבים ימצאו עניין רב באתר וכך גוגל תסיק לגבי חווית משתמש חיובית- משמע הקוראים יחזרו לבקר באתר פעם נוספת כי הם חוו חוויה חיובית אשר כללה תוכן מעניין. 

  רגע לפני סיום

במסגרת קידום אתרים בתחום ההדברה ניתן לראות כי ההליך מבוסס על עקרונות מונחים אשר יכולים להביא לזירוז ההליך במקרים מסוימים. אמנם יש להביא בחשבון כי לא ניתן לראות תוצאות תוך ימים ספורים, אלא ניתן לראות תוצאות תוך מספר שבועות בחלק ממילות המפתח, אך פעילות עקבית בהחלט תעלה את הדירוג של האתר.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *