קידום אתר באנגלית

קידום אתר באנגלית

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

קידום אתר באנגלית הוא סיפור שונה לגמרי – כאשר מקדמים אתר באנגלית צריכים לשים דגש על כמה דברים.

 

  • המחקר שצריכים לבצע צריך להיות שונה לחלוטין, אם אתם מקדמים בישראל אז צריך שהשפה תהיה אנגלית על ישראל עצמה, אם אתם מעוניינים לקדם בחו"ל אז צריך לבחור שהלוקיישן יהיה ארה"ב או כל מדינה אחרת אשר בה תרצו לבצע את הקידום.

 

  • קידום אתר באנגלית הוא לרוב יהיה קשה מדי היות והתחרות תהיה גדולה יותר, אך אם הקידום הוא בישראל והמילות עצמן הן באנגלית אז הסיפור הוא שונה לגמרי ויש סיכוי טוב שיהיה אפילו יותר קל לקדם אתרים מהסוג הזה.

 

  • התכנים אשר ייכתבו לאתר עצמו חייבים להיות באנגלית רהוטה אשר תתאים גם ל-SEO , היתרון של קידום אתר באנגלית דווקא טמון בתכנים, ניתן להשיג תכנים איכותיים בהרבה יותר בזול מאשר הזמנת תכנים בעברית.

 

  • ישנן הרבה יותר מילות מפתח – אם לתחום כאן בארץ יש כמה מאות מילים בתחום, אז בחו"ל יש עשרות אלפי מילים לכל סוג של שירות, זה יתרון וחסרון, שכן לעיתים אנשים בוחרים מילות מפתח פחות טובות ממילים אחרות.

 

 

אם בחרתם לעשות קידום אתר באנגלית אז בחירת המקדם שלכם היא אחד הדברים החשובים שאתם צריכים לעשות.

אנחנו בחברת למעלה קידום אתרים פועלים גם בזירה הבינלאומית ובפרט בארה"ב – במהלך השנים קידמנו אלפי ביטויים באנגלית לעמוד הראשון בגוגל גם בתוצאות בחו"ל וגם בתוצאות ארציות.

אנחנו שונים מכולם, בגלל שאנחנו היחידים שעובדים לפי הצלחה – הלקוח משלם אצלנו על מילות המפתח שהוא בחר רק כאשר הוא מגיע לעמוד הראשון בגוגל.

תוכלו להסתכל על סרטון ההסבר שלנו לקבלת פרטים נוספים ! התקשרו אלינו כעת או השאירו הודעתכם לקבל מידע נוסף על קידום אתר באנגלית.

 

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

מה זה קידום אתרים ? צפו בסרטו

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא