שיווק באינטרנט - מושגים שצריכים לדעת

שיווק באינטרנט - מושגים שצריכים לדעת

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

חיפשתם בגוגל שיווק באינטרנט מושגים ? רוצים לדעת מה הם המושגים החשובים ביותר שעליכם לדעת : ריכזנו לכם כמה מהם.

קידום אתרים אורגני (SEO) : בקידום זה מבצעים מחקר מילות מפתח מקיף על המילים הרלוונטיות לעסק שלכם, לאחר שמסיימים מקדם אותן עד שהן מגיעות לעמוד הראשון בגוגל – זה תהליך שיכול לקחת בין חודש עד שנה, תלוי כמובן במקדם שלכם.

קידום אתרים ממומן (PPC) :  אתם בוחרים אילו מילות מפתח אתם רוצים לקדם – בין לילה אתם יכולים להופיע בעמוד הראשון, אבל זכרו – על כל הקלה (כניסה של גולש לאתר שלכם) תשלמו X כסף, הכל תלוי בתחומכם ובאיכות הציון של הקמפיין שלכם.

שיווק מחדש (RE MARKETING) : לאחר מספר מסוים של כניסות לאתרכם, יש לכם את האופציה להציג באנרים ועמודים מסויימים עבור לקוחות פוטנציאלים באתרים שונים – כל הקלקה על מודעה כזאת תהיה זולה יותר והיא תעלה את הסיכויים שלכם בכל מקרה לעלות את אחוזי ההמרה.

שיווק ברשת המדיה :

פרסום הבאנרים שלכם באתרים הקשורים לתחום העיסוק שלכם ולפי המילות המפתח הרצויות.

שיווק בפייסבוק :

פילוח לפי גיל , עיר, תחומי עניין !  השיווק בפייסבוק הוכיח את עצמו המון פעמים אבל הוא עדיין מתאים לעסקים ספציפיים, ולא לכל עסק – בניגוד לשיווק בגוגל.

שיווק באינסטגרם :

פלטפורמה חדשה ומעניינת שבה אתם יכולים לכבוש קהל יעד שחדש לו כל נושא הפרסום בפטפורמה זו, חוץ מזה, די מיותר להגיד מה זה אינסטגרם.

שיווק במיילינג ליסט :

השיטה הישנה והטובה שתמיד עובדת, השתמשו במיילינג ליסט חכם (רשימת אנשים במייל) ושלחו להם את הניוז לייטר שלכם, אל תשכחו שתמיד יש חוק הספאם אשר עליו אתם לא יכולים לעבור.

לעוד שיווק באינטרנט מושגים התקשרו אלינו או השאירו הודעתכם ומבטיחים לחזור בהקדם.

 

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

צפו בסרטון תדמית על ההצעה האטרקטיבית שלנו :

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא