שיווק נדל"ן באינטרנט לפי הצלחה

שיווק נדל"ן באינטרנט מבוסס הצלחה

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

שיווק נדל"ן באינטרנט הוא בהחלט השיווק שאתה בתור קבלן או יזם צריך לעשות – השאלה היא איך עושים את זה על הצד הטוב ביותר ? יש כמה אופציות שאתה צריך לדעת לפני שאתה בוחר את השיטה שלך.

שיווק נדל"ן בגוגל : אם אתה לא תבחר הרבה מילות מפתח (מילות חיפוש) אשר קשורות לתחום הנדל"ן שלך ולאזור שאותו אתה רוצה לקדם, סתם תבזבז כסף, כאשר עושים קידום בגוגל עדיף שהוא יהיה אגרסיבי, תסמוך על מקדם האתר שלך שידע להתאים בין כמות מילות המפתח, איכותן ונפח החיפוש שלהן – אל כמות הלידים שבסופו של דבר תקבל בעקבות הקידום המקיף.

שיווק נדל"ן בפייסבוק : בפייסבוק ניתן לפלח את המודעות אשר אותן תפרסם בהתאם לגילאים , תחומי עניין, אזורים וסטטוס זוגי – בעזרת זה אתה תוכל לדלדל משמעותית את קהל היעד שלא באמת מעניין אותך.

שיווק נדל"ן בפופ אפס : שיטת "חוק המספרים הגדולים" – הרוב ילחצו איקס מבלי להסתכל על פרטי ההודעה, אבל אלו ש"תתפוס ברשת" הם אלו שאולי יהיו הדייריים החדשים בפרוייקט שלך.

שיווק נדל"ן בטלמרקטינג : גם טלמרקטינג עובד על חוק המספרים הגדולים, שיווק נדל"ן באינטרנט אמנם לא קשור לטלמרקטינג בצורה ישירה, אבל הוא ללא ספק יכול להתקשר בצורה עקיפית – אשת או איש הטלמרקטינג יכולים להגיד לכל אחד להסתכל באתר האינטרנט שלך ובכך בעזרת שיטת הרימרקטינג (שיווק מחדש) תוכל לגייס עוד דיירים בפרוייקטים שלך.

אנחנו בחברת למעלה קידום אתרים מציעים שירות של שיווק נדל"ן באינטרנט בשיטה של תשלום לפי תוצאות : כבר קרוב ל-12 שנים שאנחנו מתמחים בעולם הSEO (קידום האתרים) וכיום אנחנו החברה היחידה בישראל אשר מציעה שירות של קידום אתרים לפי הצלחה.

לקבלת מידע נוסף על שיווק נדל"ן באינטרנט התקשר אלינו כעת או השאר הודעתך וניצור עמכם קשר בהקדם.

 

 

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

צפו בסרטון תדמית על ההצעה האטרקטיבית שלנו :

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא