קידום אתר wix

קידום אתר wix

ליצירת קשר חייגו - 072-3340445

או השאר פרטים ונחזור אליך עוד היום

כמה מיתוסים שעליכם לדעת על קידום אתר wix  בגוגל

אם פעם קידום אתר וויקס היתה בעיה עבור מקדמי אתרים ולקוחות אשר רוצים לקדם את האתר שלהם כמה שיותר גבוה בגוגל, אז היום כללי המשחק השתנו לחלוטין.

קידום אתרים וויקס הפך להיות רגיל לחלוטין, ולפני שנסביר לכם עוד על העניין, נציג לכם את כל החסרונות שהיו לוויקס לפני שהם עשו את השינוי הגדול שלהם ב-SEO.

 

  • קידום אתר Wix בגוגל היה בעייתי בעיקר בגלל בעיית הכתובות הארוכות, הייתה בעיה מאוד גדולה של כתובות ארוכות בכל עמוד פנימי שהיה נפתח, מה שהיה מקשה על גוגל לאנדקס כל אתר וויקס בצורה מהירה, אם בכלל.
  • רצו לא מעט שמועות על כל שגוגל פחדה מהתעצמות של וויקס בגלל שהיא גורמת לה הפסדים די ברורים בחזית של בניית אתרים מהירים, לכן לגוגל לא היה אינטרס שאתרי וויקס יתקדמו, זה כמובן מיתוס שהופרך היות וכיום יש מליוני אתרי wix אשר מקודמים בעמוד הראשון בגוגל.
  • היו שמועות שהמערכת של wix עצמה היתה בעייתית ולגוגל היה קשה לקרוא את הקוד של האתרים שנבנו בפלטפורמה זו.

לאחר שקצת הבהרנו מה היו "הבעיות" במסגרת קידום אתר wix  בגוגל – עכשיו אנחנו מבינים שהן כלל לא קיימות וניתן לקדם אתרי וויקס בלי בעיה בכלל.

למעשה, קידום אתר וויקס בגוגל הוא דומה מאוד לכל סוג אחר של אתרים, לפי סטטיסטיקות שונות שבוצעו, גולה שמערכת בניית האתרים הכי SEO FRIENDLY  (ידידותית לגוגל) הוא וורדפרס , אבל גם כאן אין מדע מדויק, כל אתר כיום יכול להתקדם באותה המידה.

אנחנו בחברת למעלה קידום אתרים קידמנו עשרות אתרי וויקס ויש לנו את כל הכלים בשביל לקדם את אתר הוויקס שלך הכי גבוה שיש.

אנחנו היחידים שעובדים לפי הצלחה – לא הגעת לעמוד הראשון ? לא תשלם – קידום על בסיס תוצאות, צפה בסרטון שלנו בכדי להבין עוד על השיטה.

לקבלת פרטים נוספים על קידום אתרים wix  בגוגל התקשר כעת או השאר פרטיך ותענה בהקדם.

לקוחות שהגיעו לדף הראשון בגוגל!

מה זה קידום אתרים ? צפו בסרטו

מבין לקוחותינו

עוד כתבות בנושא