מיתוג עסקי באמצעות עיצוב גרפי

מיתוג עסקי הוא מה שכל עסק צריך כדי להצליח. היום, בעידן בו אנחנו פשוט מפוצצים בהרבה מאוד ידע שמגיע אלינו ממש מכל כיוון אנחנו לא יכולים שלא להתייחס לאופן בו אנחנו מצליחים לייחד את השם שלנו, להזכיר למי שנמצאים כאן ואולי מעוניינים בשירות שלנו שאנחנו כאן ואנחנו כאן כדי לתת לכם ערך מוסף. בסופו של יום אנחנו, בני האדם, יצורים מאוד ויזואלים, האופן בו אנחנו מתקשרים והאופן בו אנחנו רואים דברים לעולם עובר דרך האלמנט הפיזי. הרבה פעמים אנחנו גם נזכור טוב יותר דברים שראינו מדברים ששמענו. מיתוג עיסקי הוא במובנים רבים האופן בו אנחנו יכולים להשאיר זיכרון מוחשי עבור מי שוודאי ישמח לקבל את השירות אותו אנחנו יכולים לספק.

איך ניגשים לתהליך של עיצוב גרפי

תהליך של עיצוב גרפי הוא תהליך ארוך שכולל כמה שלבים:

  1. בשלב הראשון אנחנו רוצים להבין מה הסיפור של העסק: לא פעם אפשר להכניס דרך השפה העיצובית את הסיפור האישי של בעל העסק, את המניע שהביא אותו לפתוח את בית העסק הזה דווקא וכן הלאה. כלומר, אנחנו רוצים לנסות ולהעביר חוויה של ממש דרך הפילטר הזה של המיתוג העסקי.
  2. בשלב השני אנחנו נרצה לשים צבעים בולטים שישאירו חותם: כדי להגיע לתוצאות טובות אנחנו רוצים ליצור מה שאפשר יהיה לזהות אתכם דרכו. הרבה פעמים בחירה מושכלת של צבעים חזקים ודומיננטיים היא הדרך הטובה ביותר שכן בסופו של יום אנחנו רוצים להיעזר בכל אותם צבעים דרמטיים כדי להפוך את הלוגו שלכם למה שיזכרו וירצו לחזור אליו שוב.
  3. יצירה של שפה אחידה: יצירה של שפה עבור מיתוג עסקי זו לא סתם עוד פעולה גנרית, מדובר על מה שיש לו חלק משמעותי בלהפוך את העסק שלכם למה שיש מי שיזכרו אותו לאורך זמן. מדוע? משום שיצירה של שפה באמצעות מיתוג עיצובי מאפשרת לכם לספר את הסיפור שלכם ולהגיד מה בעצם אתם נותנים בלי להגיד יותר מדי. אם למשל אתם מפעילים ימי הולדת, סגנון צועק ושמח יהיה מתאים יותר מאשר אם הייתן קוסמטיקאיות שמעוניינות להביא עוד לקוחות לעסק. היום, בתקופה בה קשה לתפוס כמה דקות להסביר לבן אדם משהו בהרבה מילים, אין כל ספק כי מתן תמונה מייצגת בכלים עיצוביים זו הבחירה הנכונה במישור הזה.

להיראות מקצועי זה חשוב

דיברנו קצת על יצירה של מיתוג עסקי באמצעות עיצוב כדי לדבר על האומנות עצמה שהיא תהליך העיצוב, אבל חשוב לדבר כאן על עוד אלמנט חשוב נוסף. להיראות מקצועי זה חשוב. כאשר אתם מקפידים על יצירה של שפה עיצובית, כאשר הכל עומד במקום, בסופו של דבר, אתם נראים מקצועיים יותר וזה כבר נראה הרבה יותר טוב. זה מאוד חשוב ואנחנו לא היינו מוותרים על זה. להיראות מקצועי זה משהו שכדאי להתייחס אליו כי בסופו של דבר, מה שמביא יותר מכל לקוחות חדשים שלא מכירים אתכם, זה השדר הזה של מקצועיות וניסיון, מה שפשוט גורם ללקוחות חדשים לסמוך עליכם ולבוא שוב גם בהמשך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *