איך להגדיל הכנסות באמצעות קידום אתרים?

ניתן לייצר הכנסה נאה מאתרים ומנכסים דיגיטליים אחרים. למשל, אפשר לייצר הכנסות מפרסומות ואפשר לבצע שיווק שותפים, למכור מוצרים דרך האתר או אפילו להשכיר אתר שלם, ממש כפי שמשכירים נדל"ן. אבל במקום להסתפק בהכנסה שמייצר הנכס, אפשר להגדיל אותה באמצעות קידום אתרים. נסביר איך עושים את זה ובמה זה מועיל.

קידום אתרים – איך ולמה

להשיק אתר או כל נכס דיגיטלי פסיבי אחר, זו לא נקודת סיום או מטרה בפני עצמה. זוהי רק ההתחלה, כי האתגר האמיתי הוא להביא כמה שיותר גולשים. באופן מובהק, ככל שיותר אנשים ייגשו לנכס שלכם, יכנסו לאתר, יירשמו כמנויים או יורידו את האפליקציה, כך תפיקו יותר הכנסות. קידום אתרים נעשה בכמה דרכים, למשל:

  1. אופטימיזציה – שפרו את האתר באופן כזה שהוא יפנה בצורה טובה לא רק לגולשים אלא גם למנועי החיפוש. שיטה זו, SEO, מקדמת את הנכס גבוה יותר במעלה תוצאות החיפוש. כתוצאה מכך תגדל באופן מהותי התנועה לאתר (טרפיק). וכאמור, זה ייצר כמעט בוודאות תוספת הכנסה ורווחים.
  2. הפנה גולשים באמצעות קישורים – צור קישורים נכנסים לאתר, מכל מיני מקורות. לדוגמא, פרסם מאמר בבלוג, וצרף קישור שהוא הפניה לנכס שלך. החלף קישורים עם בעלי אתרים שאתה מכיר או בעזרת מקדם אתרים. מנועי חיפוש מזהים את הקישורים הללו ומעלים בצורה כזאת את דירוג האתר.
  3. חזק את הנכס באמצעות תכנים – עדכן באתר תכנים איכותיים וברמה גבוהה. הגולשים מעדיפים אתרים בעלי ערך, אבל כך גם גוגל ומנועים אחרים. האלגוריתם יזהה שגולשים שמגיעים לאתר נשארים בו פרק זמן ארוך יחסית וגם זה מעלה את הדירוג. אתר סמכותי ואיכותי בתכניו מעורר אמון ומעורר רצון לפעולה, קניה, הרשמה וכדומה.
  4. צור קהילה – בנה קהילת עוקבים ברשתות החברתיות. דרך הקהילה הזאת תוכל להפנות טרפיק לאתר ולנכס שלך. מלבד זאת, גם הקהילה עצמה תהפוך בעצם לנכס בעל ערך.
  5. היעזר בדרכים נוספות – קידום הנכס יכול להתבצע במקביל בדרכים משלימות. למשל, מתן הנחות לגולשים וקופונים. הקמת בלוג מעניין שמביא עוד קהל. פתיחת ניוזלטר או קבוצת מועדון לקוחות וכדומה.

וכך תייצר אפילו עוד הכנסות

לצד קידום אתרים, תוכל תמיד לחפש עוד דרכים להגדיל הכנסות בזכות הנכס שלך. שים לב כי ניתן לייצר הכנסות בכמה ערוצים שונים, מאותו נכס עצמו. לדוגמא, אם כיום אתה מנהל אתר מכירות, עדיין תוכל לנהל בתוכו גם בלוג שיווקי ומקצועי. הבלוג יוכל לשמש אותך כדרך לייצור הכנסה בשיווק שותפים. אם יש לך בלוג שמשמש אותך בעיקר לחיזוק קהילה ואתה מקבל עמלות על ידי שיווק שותפים או הכנסה מספונסרים, התחל להציג באתר פרסומות שניבו הכנסות על בסיס חשיפה למודעה או עמלה לפי הקלקה. נסה לפתח פעילות פרימיום בתשלום, כגון קורס מקוון או פיצ'רים נוספים שפתוחים ללקוחות נבחרים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *