כיצד מערכת SMS תתרום לקידום העסק שלכם ?

עם ההתקדמות הטכנולוגיות ופיתוח אמצעי התקשורת של מחשבים, טלפונים ניידים, טאבלטים וכדו' – תפס השיווק הדיגיטלי תאוצה רבה.
כיום, השיווק הדיגיטלי משיג תוצאות טובות מאד ומגיע לקהל לקוחות גדול בהרבה מהשיווק הישן המסורתי דרך דפוס.
שיטת השיווק דרך הודעות SMS נחשבת לשיטה יעילה ומוצלחת, שעוזרת לבעלי עסקים רבים לקדם את העסק שלהם.

מערכת שליחת SMS כחלק מהשיווק הדיגיטלי

שיווק דיגיטלי משתמש בכלים, בפלטפורמות ובאסטרטגיות דיגיטליות כדי לקדם מותג, מוצרים או שירותים.
הוא מיועד כדי לקיים מערכות תקשורת עם הלקוחות וכדי לקדם את  העסק ואת המכירות שלו.

בין כלי השיווק הדיגיטלי ניתן לציין את:

  • אתרי אינטרנט – אתר האינטרנט של העסק או דרך אתרים חיצוניים.
    באתרי האינטרנט ניתן להציג את המידע, המוצרים והשירותים של העסק.
  • רשתות המדיה החברתיות – כמו: פייסבוק, אינסטרגראם, טוויטר, לינקדאין ועוד.
  • דואר אלקטרוני – שליחת מיילים ממותגים באמצעות רשימות תפוצה.
  • שליחת הודעות SMS – אחד מכלי השיווק הדיגיטליים היעילים ביותר.
    מסייע לעסקים ליצור קשר אישי ויעיל עם לקוחותיהם.
  • קידום ממומן – יצירת תוכן איכותי או פרסומות בתשלום, שיפורמו במנוע החיפוש של גוגל.

בתכנון השימוש בשליחת הודעות SMS יש לקחת בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • קביעת מטרות – זהו הצעד החשוב הראשון לפני שליחת ההודעות.
    הכוונה היא, להגדיר את מטרות העסק בשליחת ההודעות.
    כמו למשל:
    האם בעל העסק מעוניין לגרום ללקוחות להגיע לחנות כדי לבצע שם רכישה?
    האם הוא מעוניין להזמין אותם לאירוע מכירה שיתרחש בקרוב?
    האם הוא מעוניין להודיע על מבצע רק ברכישה און ליין?
  • הגדרת הקהל היעד – מי הוא קהל היעד שאליו מיועדת הודעת ה- SMS .
    זאת משום שחשוב להתאים את נוסח ההודעה למאפיינים השונים של קהל היעד, שאליו היא מכוונת.
  • כתיבה שיווקית – יש לנסח את הודעות ה- SMS בצורה שיווקית, ממוקדת וקצרה.
    ההודעה צריכה להיות ברורה, מסקרנת ומניעה לפעולה.
    מומלץ שתכיל קופונים, הנחות ייחודיות והצעות שלא ניתן למצוא במקום אחר.
  • תכנון זמן שליחת ההודעה – מומלץ לשלוח את ההודעה בשעות שהלקוחות ערים ובשעות הפעילות של היום כדי להבטיח שישימו לב להודעה ויקראו אותה.
  • ניתוח נתוני השליחה – השיווק הדיגיטלי ניתן למדידה ולניתוח תוצאות. לכן מומלץ לנתח את תוצאות שליחת הודעות ה- SMS כמה זמן לאחר מועד שליחתן ולבדוק האם הייתה עליה בכמות המכירות בעקבותיהן.
    כך ניתן, לשפר ולשדרג את ההודעות כדי להשיג את המכירות הגבוהות ביותר בעזרתן ולקדם את העסק

שילוב מערכת ניהול לשליחת הודעות SMS

כדי לשלוח את ההודעות משתמשים במערכת SMS ממוחשבת.
זוהי פלטפורמה דיגיטלית ואוטומטית המאפשרת לשלוח הודעות בכמויות גדולות אל קבוצות נמענים שמגדירים אותן מראש.
מערכת זו מאפשרת לעסק ליצור כמה רשימות וקבוצות של נמענים שהעסק מעוניין לשלוח להם הודעות, לתכנת אותה באיזו שעה ובאלו ימים לשלוח (כולל גם שליחה אישית ללקוחות בימי הולדת למשל).
מערכת שליחת ההודעות אף מאפשרת קבלת נתונים וניתוחם בעקבות שליחת ההודעות, למשל: כמות הרכישות שהתבצעו בעקבותיהן וכך להעריך את יעילותן.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *