כך תבחרו את ספקי הדיגטל שלכם

כך תבחרו את ספקי הדיגיטל שלכם

היום עסק צריך הרבה יותר מאתר קטן ובסיסי עם פרטים ליצירת קשר כדי לשווק את עצמו כראוי. עסקים שרוצים לבלוט מוכרחים לספק אתר מרשים שעובד מעולה גם במחשב וגם בטלפון, קידום SEO שישים את האתר גבוה למעלה במנועי החיפוש ועמודים מושקעים ברשתות החברתיות שיביאו למעורבות הלקוחות. כל ההיבטים האלו דרושים מבעלי עסקים להיעזר בספקי דיגיטל מתחומים שונים, שידעו כיצד להביא את העסק למקסימום. 

הבעיה? יש כל כך הרבה ספקי דיגיטל, שממש בלתי אפשרי לדעת איך לבחור! הכתבה הבאה תנסה לעזור >>

מקדמי SEO

הבחירה בחברת SEO היא בחירה עם משמעות רבה שתשפיע על הצלחת השיווק הדיגיטלי של העסק שלכם, שכן יש לה משמעות על המיקום שלכם במנוע החיפוש גוגל. אם התחלתם לחפש, בח הבנתם שיש יותר מדי חברות, יותר מדי הבטחות ויותר מדי שירותים ומחירים, כך שקשה מאוד לבחור את האחת. כדי לעשות בחירה נכונה, יש כמה דברים שכדאי לבדוק עם חברת הקידום. קודם כל, בקשו שיחה איתם; בדקו את הכימיה ביניכם, בדקו מה יש להם להציע ובדקו האם נראה כי הם באמת מתעניינים בעסק שלכם. השלב הבא הוא לבדוק המלצות של אותה חברה – SEO מבוסס על הצלחות, וישנם נתונים מוכחים שמראים את רמת ההצלחה של הקידום. 

בוני אתרים

אתר אינטרנט הוא חלק מהותי מהשיווק והתדמית של העסק. לפני שאתם בוחרים בבונה אתרים, בררו את ההשכלה שלו – האם עבר קורס בניית אתרים? באיזו פלטפורמה? מעבר לקורס בניית אתרים, בדקו את תיק העבודות שלו לעומק. יש להסתכל על הפרטים הכי קטנים וגם על הפרטים הטכניים, כמו מהירות האתר, כיצד הוא נראה בלפטופ וכיצד הוא נראה בטלפון וכדומה. כדאי לבדוק אם המפתח התעסק בבניית אתרים של עסקים שדומים לעסק שלכם או בסגנון האתר שאתם מעוניינים בו, ואפילו ליצור קשר עם הלקוחות הקודמים שלו כדי לברר האם הם אכן ממליצים. אל תתפשרו על בונה אתרים, כי תוצאה בינונית עלולה לעשות יותר נזק מתועלת!

מנהלי רשת חברתית

מעבר לאתר ולקידומו, גם הרשתות החברתיות משחקות תפקיד חזק מאוד בשיווק העסק. לצערנו, לא כולנו אושיות רשת שיודעות להשתמש בכלים האלו בלי למצמץ ולהביא עשרות לידים, ולכן פעמים רבות עדיף לוותר על הניסיון לעשות את זה לבד ולהיעזר במנהלי רשתות שיודעים להעלות בדיוק את הפוסט הנכון בפייסבוק ואת התמונה המדויקת באינסטגרם. כשבוחרים במנהל רשת חברתית, אחד הדברים החשובים ביותר הוא לבדוק את העבודות הקודמות שלו – אלו דפים הוא מנהל? האם הם באותו סגנון של הדף שלכם? איך נראים הפוסטים, התמונות, הכיתובים? האם יש לו קשר וידע בתחום של העסק שלכם? כל אלו הם פרטים מהותיים, שכן עמוד רשת חברתית הוא הקשר הישיר ביניכם לבין הלקוחות שלכם, ומי שעומד מאחוריו צריך להיות בקיא בפרטים! 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *