כך תגדירו את המותג האישי שלכם ב-4 שלבים פשוטים

כל הפעולות שיעזרו להעצים את המותג שלכם ברשת

לפני שנתחיל לשווק את המותג שלנו, אנחנו צריכים קודם כל להבין לאן הרוחות נושבות – להבין מיהו המותג שלנו, מה אנחנו מצפים ממנו, ולאלו כיוונים נרצה לקחת אותו. לפני שנתחיל לשווק את המותג ברחבי הרשת, חשוב שנתחיל בלהגדיר אותו ואת המטרות שלו – כך נוכל לעשות זאת ב- 4 דרכים פשוטות:

קביעת מטרות

חשוב להבין קודם מהן המטרות שנרצה להשיג, וכשמדובר על מטרות – הכוונה היא לא רק למטרות כמו "להגיע גבוה בתוצאות בגוגל" או "להשיג הרבה המרות דרך פרסום בפייסבוק" – אלו מטרות נהדרות, אבל תצטרכו משהו שיהיה מעבר לכך. תצטרכו לקבוע מה יהיו היעדים של המותג, מה תרצו להשיג, ולאן תרצו להגיע אתו – התשובות לשאלות האלו יהיו ההגה שיניע את קמפיין המיתוג שלכם. אתם עומדים לצאת למסע שלם שיצריך עבודה רבה ולא קלה, אבל התוצאות בסופו של דבר יהיו שוות את כל ההשקעה. חשוב שתהיו מכווני מטרה, כדי שכל ההשקעה לא תהיה לחינם.

הגדרת הערך הייחודי שלכם

לפני שתקימו בלוג או תתחילו לעבוד על הפוסט הראשון שלכם בפייסבוק – נסו קודם לחשוב מהו הערך הייחודי של המוצר שלכם, ואיך אתם מעבירים את הערך הזה לקהל שלכם. נסו לחשוב מיהם הצרכנים שלכם, איזו תועלת תוכלו לספק להם, איך תפתרו את הבעיות שלהם, ומה מייחד את המותג/מוצר שלכם לעומת המתחרים. אחרי שתבינו ותגדירו את הערכים האלו, כבר יהיה לכם יותר קל להבין את קהל היעד שלכם, ולדעת איך לשווק לו את המוצר שלכם בצורה הכי טובה.

בניית סיפור אישי

סיפור מעניין הוא דבר שתמיד שווה לחלוק עם אחרים – דרך נוספת שתסייע לכם לבנות את המותג שלכם ואת הפופולאריות שלו, היא לספר את הסיפור שלו. ברגע שתבנו "פרסונה" למותג שלכם ותספרו על הרקע שלו, על המכשולים שעברתם בדרך, על המטרות שכבשתם ואפילו על המטרות אליהן אתם מתכננים להגיע – יש סיכוי טוב שתצליחו לגעת בקהל, ולגרום לו לזכור אתכם. נסו פשוט לדמיין שמישהו שואל אתכם "ספר לי את כל הסיפור – איך הגעת למקום שאתה נמצא היום?" – ומהנקודה הזו יהיה לכם יותר קל להתחיל לספר את הכל.

בניית הצהרת מותג

אחרי שאספתם את כל המידע שלעיל, זה הזמן לזקק אותו לכדי בניית הצהרת מותג. הצהרה זו היא ניסוח של משפט או שניים, שתפקידם לשכנע את הקהל בקצרה שכדאי להם להיות הלקוחות שלכם.
חשוב לשקול היטב את הניסוח של ההצרה ולהציג בה מידע כמה שיותר משכנע, שייתן ערך מוסף לגולשים. הצהרה לא משכנעת לא תהיה מועילה במיוחד, ותוביל לחוסר עניין של הקהל.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *