תחום הדיגיטל והשפעתו על ביצועי העסקים

שנת 2020. מה כבר לא נאמר עליה? מגפת הקורונה שהגיעה איתה השפיעה על האנושות כולה. על תחושת הביטחון שלנו, השמחות שלנו, הרצון להישאר בריאים והפחד עלינו ועל הקרובים אלינו. אבל מה שבטוח – היא השפיעה מאוד עלהעסקים שלנו.

אז מה קרה ב2020 שהפך את הדיגיטל לחובה בכל עסק?

כאמור, שנת 2020 ידועה כשנה בה התפרצה מגפת הקורונה בישראל ובעולם כולו. הסגרים והמעבר לעבודה מהבית אילצואת בעלי העסקים שעדיין לא היו בדיגיטל לעשות אדפטציה מהירה ולהכניס שירותים דיגיטלים אותם אפשר להפעילמהבית דרך המחשב, הטאבלט והסמארטפון. העסקים המתקדמים יותר שכן היו בדיגיטל, פעלו גם הם נמרצות על מנתלשפר ולייעל את השירותים שלהם עוד יותר. למעשה, עסקים שלא התאימו את עצמם בצורה מהירה לדיגיטל מצאו אתעצמם מהר מאוד מחוץ למגרש המשחקים העסקי, ואילו העסקים שהחכימו וראו בשיפור הביצועים של הנכסים הדיגיטליםשלהם ובעובדה שכל העולם נמצא בסגר והאפשרות שלו לתקשר עם העסק נמצאת כרגע רק בדיגיטל, למעשה "היכו בברזלהחם" ומינפו את העסק שלהם פלאים.

השפעת הדיגיטל על העסקים הקטנים

הרשתות החברתיות (פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק) מאפשרות חשיפה מאסיבית לקהל רחב מאוד המטורגט לקהלי יעדספציפיים. כתוצאה מכך, גם עסקים קטנים, זוכים לחשיפה עצומה וממקסמים את הפוטנציאל שלהם. בעבר, בעידן בוהפרסום היה בעיקר בדרך המסורתית (עיתונים, פרסומות בטלויזיה, שלטי חוצות) עקסים קטנים לא יכלו להרשות לעצמםהוצאות פרסום עצומות שכאלה, ואילו שטחי הפרסום הללו היו נחלתם של החברות הגדולות בלבד. לעסקים הקטניםכמעט ולא היה סיכוי מול הפרסום המאסיבי הזה. כיום, בעידן בו חלק ניכר מהפרסום נעשה בשיטת "משפיעני רשת" אובלוגרים, גם עסקים קטנים יכולים להגיע לחשיפה עצומה ולממש את הפוטנציאל העסקי שלהם ואף יותר מכך.

כמו כן, הודות לגידול הצריכה ברשת עסקים קטנים מסוגלים להפוך לעסקים בינלאומיים.

אז למה בעצם שיווק דיגיטלי הוא חובה בכל עסק?

בעידן הטכנולוגי בו העיניים שלנו זזות בין מסך למסך, בין רשת חברתית אחת לאחרת, אנו נחשפים למאות אולי אלפיפרסומות ביום. כלומר, מי שלא שם – לא קיים. פרסום באינטרנט הוא הכרחי לעסק שלכם וההשקעה בו צפויה להביאלעסק הכנסות גבוהות יותר מכל אמצעי אחר.

עולם השיווק הדיגיטלי מציע המון נותני שירות והדבר עשוי לבלבל מאוד את מחפש השירות. אם כך, כיצד נבחר פורטל שיווק דיגיטלי לעסקים שנכון לנו?

ראשית, כדאי לחפש המלצות על נותן השירות. המלצות ממקור ראשון הם הגורם האמין ביותר שיש להקשיב לו בבחירתשירות כה משמעותי לעסק שלנו.

דבר נוסף, תמיד אפשר לברר ולשאול על פרויקטים קודמים של נותן השירות ולבחון את הצלחתם.

ותכלס, לכו עם האינטואיציה שלכם. אין כמו התרשמות אישית משיחה עם נותן השירות כדי להבין אם הוא טוב לעסקשלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *